Songbird schreef:
Hoi allemaal!
Ik wil eerst even zeggen dat ik hier een geweldige tijd heb gehad. Ik heb hier echt dingen geleerd die ik nooit zal vergeten. Kleine levenslessen. Ik wil jullie daar echt voor bedanken.
Het belangrijkste voor jou -volgens mij boeit niemand het dat ik stop..- ik geef een deel van mijn pd en cr weg! Maar eerst wil ik zoveel mogelijk verkopen in mijn gb. Neem dus een kijkje. Met hetgene dat ik eraan verdien. Dat geef ik ook weer weg. (: Alleen, hoe, dat weet ik nog niet..
Maar ontzettend bedankt, jullie zijn allemaal stuk voor stuk geweldig! <3
Zelf een bedrag zeggen en het item erbij. anders wordt het ingewikkeld..
Hoi allemaal!
Ik wil eerst even zeggen dat ik hier een geweldige tijd heb gehad. Ik heb hier echt dingen geleerd die ik nooit zal vergeten. Kleine levenslessen. Ik wil jullie daar echt voor bedanken.
Het belangrijkste voor jou -volgens mij boeit niemand het dat ik stop..- ik geef een deel van mijn pd en cr weg! Maar eerst wil ik zoveel mogelijk verkopen in mijn gb. Neem dus een kijkje. Met hetgene dat ik eraan verdien. Dat geef ik ook weer weg. (: Alleen, hoe, dat weet ik nog niet..
Maar ontzettend bedankt, jullie zijn allemaal stuk voor stuk geweldig! <3
Zelf een bedrag zeggen en het item erbij. anders wordt het ingewikkeld..


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17

Deze zoek ik al lang 

Deze zoek ik al lang 
zoek ik al zo lang hoeveel wil je er voor en deze 
20 cr