Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Wat is er toch aan de HAND
Account verwijderd




IEDEREEN stopt gewoon..
Account verwijderd




Bepaalde mensen hier zijn niet zo aardig

So what? Dan ontloop je die mensen toch gewoon.
Anoniem
Minister of Pop



Ik niet :) ik lijk dan wel gek
Account verwijderd




Ik niet <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> ik lijk dan wel gek

But.. wel heel veel anderen :c
Account verwijderd




Bepaalde mensen hier zijn niet zo aardig

So what? Dan ontloop je die mensen toch gewoon.

Eumhh gaat alstig als ze op elk topic van je kut reageren

Je kiest er zelf voor om je er iets van aan te trekken lijkt mij.
Anoniem
Popster



Achja. Wie weet komen er straks wel een hoop nieuwe leuke spelers :)
Account verwijderd




Achja. Wie weet komen er straks wel een hoop nieuwe leuke spelers <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Te hopen ja..
Anoniem
Popster



Achja. Wie weet komen er straks wel een hoop nieuwe leuke spelers <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Te hopen ja..

Zal heus wel :) Maar de meeste mensen die stoppen komen terug dus don't worry!
Account verwijderd




Achja. Wie weet komen er straks wel een hoop nieuwe leuke spelers <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Te hopen ja..

Zal heus wel <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> Maar de meeste mensen die stoppen komen terug dus don't worry!

Ja klopt xd maar het zijn zovaak BCT'ers 0.0
Anoniem
Popster



Te hopen ja..

Zal heus wel <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> Maar de meeste mensen die stoppen komen terug dus don't worry!

Ja klopt xd maar het zijn zovaak BCT'ers 0.0

Ja klopt :s
Account verwijderd




Zal heus wel <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'> Maar de meeste mensen die stoppen komen terug dus don't worry!

Ja klopt xd maar het zijn zovaak BCT'ers 0.0

Ja klopt <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>

Misschien een verkiezing houden?
Anoniem
Popster



Ja klopt xd maar het zijn zovaak BCT'ers 0.0

Ja klopt <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>'>

Misschien een verkiezing houden?

Is er pas al geweest. En we redden het voorlopig nog. Al moeten we nu wel een keer hard werken!!
Account verwijderd




Ja klopt <img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>'>'>

Misschien een verkiezing houden?

Is er pas al geweest. En we redden het voorlopig nog. Al moeten we nu wel een keer hard werken!!

Oow xd Maar het kan geen kwaad toch? En toen was ik er nog niet omg
Anoniem
Popster



Misschien een verkiezing houden?

Is er pas al geweest. En we redden het voorlopig nog. Al moeten we nu wel een keer hard werken!!

Oow xd Maar het kan geen kwaad toch? En toen was ik er nog niet omg

We willen niet elke maand verkiezingen houden :) Al is het wel lastig mensen te vinden die filmpjes kunnen maken. En werkelijk ook echt voor vp reclame willen maken!
Account verwijderd




Is er pas al geweest. En we redden het voorlopig nog. Al moeten we nu wel een keer hard werken!!

Oow xd Maar het kan geen kwaad toch? En toen was ik er nog niet omg

We willen niet elke maand verkiezingen houden <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> Al is het wel lastig mensen te vinden die filmpjes kunnen maken. En werkelijk ook echt voor vp reclame willen maken!

Ik omg Maar toen met de verkiezingen was ik nog niet op vp sad
Anoniem
Landelijke ster



Vingers.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste