schreef:
Ik dacht zo,
meh laat ik nog maar een keer aan dat rad draaien.
Doe ik nooit
en ja nu heb ik het haar.
Ik ben hier blij mee I don't care als jij dat niet bent.
Ik dacht zo,
meh laat ik nog maar een keer aan dat rad draaien.
Doe ik nooit
en ja nu heb ik het haar.
Ik ben hier blij mee I don't care als jij dat niet bent.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 

