Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
He mensen, waarom zo negatief? D:
Anoniem
Landelijke ster



Ilse is in het BCT gestapt voor te helpen, om goed te doen.
Het is maar tijdelijk! Voor verkiezingen was er echt geen tijd. 2 mensen weg, veel op vakantie, vast schema, hulp nodig. D:
Ik snap echt niet waar jullie spel over maken, ze bedoelde het goed :c.
Anoniem
Wereldberoemd



Het gaat om het feit dat ze dan nog steeds met zeven mensen zijn, voordat mensen op vakantie gaan kunnen ze heus wel een filmpje maken die later online gezet wordt (doen CT en NT ook) en dan kondigen ze ook nog niet eens aan dat Ilse BCT wordt + het is zonder verkiezingen, ik snap heel goed dat mensen dat niet tof vinden. 

Niets tegen Ilse want als je dan iemand kiest is ze de perfecte keuze, maar de manier waarop klopt gewoon niet.
themissfortune
Straatmuzikant



Het gaat om het feit dat ze dan nog steeds met zeven mensen zijn, voordat mensen op vakantie gaan kunnen ze heus wel een filmpje maken die later online gezet wordt (doen CT en NT ook) en dan kondigen ze ook nog niet eens aan dat Ilse BCT wordt + het is zonder verkiezingen, ik snap heel goed dat mensen dat niet tof vinden. 

Niets tegen Ilse want als je dan iemand kiest is ze de perfecte keuze, maar de manier waarop klopt gewoon niet.

iedereen maakt ook video's voor de periode dat we afwezig zijn, maar dat werkt niet met de zomeractie omdat die op bepaalde data's online worden gezet want soms ik probleem werd
daarom hadden we hulp nodig t is maar voor een korte periode
Anoniem
Wereldberoemd



Ahw Mara, echt lief van je dit. Had niet gehoeven. <3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld