Cupcakedeeg schreef:
Ilse is in het BCT gestapt voor te helpen, om goed te doen.
Het is maar tijdelijk! Voor verkiezingen was er echt geen tijd. 2 mensen weg, veel op vakantie, vast schema, hulp nodig. D:
Ik snap echt niet waar jullie spel over maken, ze bedoelde het goed :c.
Ilse is in het BCT gestapt voor te helpen, om goed te doen.
Het is maar tijdelijk! Voor verkiezingen was er echt geen tijd. 2 mensen weg, veel op vakantie, vast schema, hulp nodig. D:
Ik snap echt niet waar jullie spel over maken, ze bedoelde het goed :c.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18