Roseberry schreef:
*badge weg wil halen, omdat ik al dat gezeur nou niet bepaald leuk vond. Wel jammer though, ik had er net zin in de komende maand. 
Achja, hopelijk vinden jullie het goed zo. Dan kunnen we allemaal weer verder gaan met ons leven.

Achja, hopelijk vinden jullie het goed zo. Dan kunnen we allemaal weer verder gaan met ons leven.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20


