Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
lieve allemaal!
themissfortune
Straatmuzikant



lieve vp spelers

Zoals jullie vast wel gemerkt hebben is er een hoop ophef over het feit dat ilse het BCT tijdelijk wilde komen helpen en wij daar in hebben toegestemd. Zij heeft de hulp zelf aangeboden omdat ze merkte dat het niet helemaal lekker liep. Hier zijn wij haar ook erg dankbaar voor.
Natuurlijk is er eerst overlegd voordat alles rond was en we hebben ook lianne gevraagd wat ze vond. Er waren namelijk wat probleempjes in het team met de zomeractie. (Lianne vond het goed trouwens) Dus we zoude ilse aannemen tot eind augustus zodat de zomeractie goed zou lopen en niet alleen de zomeractie was het probleem zoals jullie misschien gezien hebben zijn er ook 2 BCT leden gestopt met vp die dus ook het team hebben verlaten. De reden dat er geen verkiezingen zijn gekomen is vooral omdat het te veel tijd in beslag zou nemen en er ook een aantal op vakantie zijn en dus ook niet bereikbaar. Oh en dan nog het punt dat we het niet hebben verteld, er stond wel op de planning op jullie op de hoogte te brengen van deze tijdenlijke verandering alleen zoals jullie vast al raden is er iets miss gegaan ook had ilse haar badge al sneller dan verwacht.
Ik vind het best triest om te zien dat jullie zo reageren al hadden wij al op gezeik gerekend. Ik vindt het heel spijtig dat Ilse zich hier door slecht voelt en haar badge laat verwijderen.

liefs,
Anoniem
Playback-ster



moet dit topic nou ilse heeft toch net een topic aangemaakt komop zeg laat het gaan

Account verwijderd




moet dit topic nou ilse heeft toch net een topic aangemaakt komop zeg laat het gaan


themissfortune
Straatmuzikant



moet dit topic nou ilse heeft toch net een topic aangemaakt komop zeg laat het gaan


ja maar ik vindt dat ilse jullie eigenlijk helemaal geen uitleg verschuldigd is.
wij hebben ilse aangenomen
Anoniem
Playback-ster



moet dit topic nou ilse heeft toch net een topic aangemaakt komop zeg laat het gaan


ja maar ik vindt dat ilse jullie eigenlijk helemaal geen uitleg verschuldigd is.
wij hebben ilse aangenomen

*vind

je Nederlands is echt zo slecht en ik mag je trouwens ook niet maar dat ter zake let it gooooooo 
themissfortune
Straatmuzikant



moet dit topic nou ilse heeft toch net een topic aangemaakt komop zeg laat het gaan


ja maar ik vindt dat ilse jullie eigenlijk helemaal geen uitleg verschuldigd is.
wij hebben ilse aangenomen

*vind

je Nederlands is echt zo slecht en ik mag je trouwens ook niet maar dat ter zake let it gooooooo 

kan wel kloppen ik ben dyslecties
mooi dan is het wederzijds ;)
Anoniem
Wereldberoemd



That sucks, had je maar beter moeten plannen en overigens blijf ik erbij dat je met 7 best 4 filmpjes per week kan maken of jullie moeten wel heel lui zijn.
Anoniem
Playback-ster



maar serieus Ilse heeft net alles uitgelegd waarom 2x het was toch goed zo
 
Anoniem
Playback-ster



wat doet het bct eigenlijk 

filmpjes maken die niemand kijkt whaaaaaaaaaaaaaa 
themissfortune
Straatmuzikant



maar serieus Ilse heeft net alles uitgelegd waarom 2x het was toch goed zo
 

dat had ik nog niet gezien
Anoniem
Playback-ster



maar serieus Ilse heeft net alles uitgelegd waarom 2x het was toch goed zo
 

dat had ik nog niet gezien

moet je een bril kopen meis 
themissfortune
Straatmuzikant



That sucks, had je maar beter moeten plannen en overigens blijf ik erbij dat je met 7 best 4 filmpjes per week kan maken of jullie moeten wel heel lui zijn.

dat kan ook makkelijk 
Anoniem
Wereldberoemd



That sucks, had je maar beter moeten plannen en overigens blijf ik erbij dat je met 7 best 4 filmpjes per week kan maken of jullie moeten wel heel lui zijn.

dat kan ook makkelijk 

Waarom hadden jullie Ilse dan nodig???
Anoniem
Playback-ster



That sucks, had je maar beter moeten plannen en overigens blijf ik erbij dat je met 7 best 4 filmpjes per week kan maken of jullie moeten wel heel lui zijn.

dat kan ook makkelijk 

..........wtf je bent zo tegenstrijdig 
themissfortune
Straatmuzikant



That sucks, had je maar beter moeten plannen en overigens blijf ik erbij dat je met 7 best 4 filmpjes per week kan maken of jullie moeten wel heel lui zijn.

dat kan ook makkelijk 

..........wtf je bent zo tegenstrijdig 

go away

k hou me mond wel 
Anoniem
Playback-ster



dat kan ook makkelijk 

..........wtf je bent zo tegenstrijdig 

go away

k hou me mond wel 

je zegt net dat jullie veel hulp nodig hadden
dan zegt onze schat van een elke dat jullie met 7 man toch wel 4 filmpjes per week kunnen maken
zeg ja je dat kan makkelijk
maar dan heb je dus geen hulp nodig
dus dat is tegenstrijdig

en doe is niet zo mal 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste