themissfortune schreef:
lieve vp spelers
Zoals jullie vast wel gemerkt hebben is er een hoop ophef over het feit dat ilse het BCT tijdelijk wilde komen helpen en wij daar in hebben toegestemd. Zij heeft de hulp zelf aangeboden omdat ze merkte dat het niet helemaal lekker liep. Hier zijn wij haar ook erg dankbaar voor.
Natuurlijk is er eerst overlegd voordat alles rond was en we hebben ook lianne gevraagd wat ze vond. Er waren namelijk wat probleempjes in het team met de zomeractie. (Lianne vond het goed trouwens) Dus we zoude ilse aannemen tot eind augustus zodat de zomeractie goed zou lopen en niet alleen de zomeractie was het probleem zoals jullie misschien gezien hebben zijn er ook 2 BCT leden gestopt met vp die dus ook het team hebben verlaten. De reden dat er geen verkiezingen zijn gekomen is vooral omdat het te veel tijd in beslag zou nemen en er ook een aantal op vakantie zijn en dus ook niet bereikbaar. Oh en dan nog het punt dat we het niet hebben verteld, er stond wel op de planning op jullie op de hoogte te brengen van deze tijdenlijke verandering alleen zoals jullie vast al raden is er iets miss gegaan ook had ilse haar badge al sneller dan verwacht.
Ik vind het best triest om te zien dat jullie zo reageren al hadden wij al op gezeik gerekend. Ik vindt het heel spijtig dat Ilse zich hier door slecht voelt en haar badge laat verwijderen.
liefs,
lieve vp spelers
Zoals jullie vast wel gemerkt hebben is er een hoop ophef over het feit dat ilse het BCT tijdelijk wilde komen helpen en wij daar in hebben toegestemd. Zij heeft de hulp zelf aangeboden omdat ze merkte dat het niet helemaal lekker liep. Hier zijn wij haar ook erg dankbaar voor.
Natuurlijk is er eerst overlegd voordat alles rond was en we hebben ook lianne gevraagd wat ze vond. Er waren namelijk wat probleempjes in het team met de zomeractie. (Lianne vond het goed trouwens) Dus we zoude ilse aannemen tot eind augustus zodat de zomeractie goed zou lopen en niet alleen de zomeractie was het probleem zoals jullie misschien gezien hebben zijn er ook 2 BCT leden gestopt met vp die dus ook het team hebben verlaten. De reden dat er geen verkiezingen zijn gekomen is vooral omdat het te veel tijd in beslag zou nemen en er ook een aantal op vakantie zijn en dus ook niet bereikbaar. Oh en dan nog het punt dat we het niet hebben verteld, er stond wel op de planning op jullie op de hoogte te brengen van deze tijdenlijke verandering alleen zoals jullie vast al raden is er iets miss gegaan ook had ilse haar badge al sneller dan verwacht.
Ik vind het best triest om te zien dat jullie zo reageren al hadden wij al op gezeik gerekend. Ik vindt het heel spijtig dat Ilse zich hier door slecht voelt en haar badge laat verwijderen.
liefs,


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
