Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Weet je wat grappig zou zijn?
Anoniem
Wereldberoemd



Als ik nog SMT'er en designer zou worden HAHAHA. SMT'er zijn lijkt me op zich wel tof tbh, maar ik denk dat ik dat nooit zal worden aangezien ik al twee functies heb.

Tja, idk of iedereen 'm snapt maar ja. :p
Shots
YouTube-ster



Dan heb je toch alle functies gehad? Of eh..
Anoniem
Wereldberoemd



Dan heb je toch alle functies gehad? Of eh..

Ja daarom HAHAHA. Ik voel me echt een functielikker nu. Blijkbaar ben ik goed in verschillende dingen. Maar ja, het NT en bloggen komt wel heel erg overeen dus dat is logisch. 
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind je best goed designen, zou niet schrikken moest je designer worden??
But SMT? idk ik volg je op geen enkele site > ik stalk je niet buiten facebook

Qua SMT zou ik alleen instagram leuk vinden haha. Die plaatjes maken lijkt me wel nice. :3
Maar ik moet nog veel dingen leren qua designen hoor hahaha.
Anoniem
Wereldberoemd



Dan heb je toch alle functies gehad? Of eh..

Ja daarom HAHAHA. Ik voel me echt een functielikker nu. Blijkbaar ben ik goed in verschillende dingen. Maar ja, het NT en bloggen komt wel heel erg overeen dus dat is logisch. 

Ilse is goed in alles :3

Alles behalve de dingen die ze eigenlijk zou moeten doen op dit moment. :p
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind je best goed designen, zou niet schrikken moest je designer worden??
But SMT? idk ik volg je op geen enkele site > ik stalk je niet buiten facebook

Qua SMT zou ik alleen instagram leuk vinden haha. Die plaatjes maken lijkt me wel nice. :3
Maar ik moet nog veel dingen leren qua designen hoor hahaha.

Same, ik zou Instagram of twitter leuk vinden. ^_^
But die jurken van je vond ik echt mooi, omg.

Huh, ik heb maar 1 jurk gemaakt? Welke bedoel je?
Anoniem
Wereldberoemd



Same, ik zou Instagram of twitter leuk vinden. ^_^
But die jurken van je vond ik echt mooi, omg.

Huh, ik heb maar 1 jurk gemaakt? Welke bedoel je?

Ik vond ze allemaal awesome qwq

Hahahaha
Anna
YouTube-ster



Tenzij je Jari heet
Anoniem
Wereldberoemd



Ik denk alleen niet dat dat je snel zal lukken, D verkiezingen zijn net geweest en zeker voor SMT insta hebben we nog 3 mensen haha
Daddy
Internationale ster



Ik denk alleen niet dat dat je snel zal lukken, D verkiezingen zijn net geweest en zeker voor SMT insta hebben we nog 3 mensen haha

not if I do something to them....
wait wat??? ?? ?? 
Anoniem
Wereldberoemd



Wacht, je hebt toch drie functies? huh

Nee ik ben geen BCT'er, ik zou ze alleen tijdelijk helpen. Maar aangezien dat drama hebben we besloten dat het beter is dat ik er mee stop.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld