Roseberry schreef:
Als ik nog SMT'er en designer zou worden HAHAHA. SMT'er zijn lijkt me op zich wel tof tbh, maar ik denk dat ik dat nooit zal worden aangezien ik al twee functies heb.
Tja, idk of iedereen 'm snapt maar ja.
Als ik nog SMT'er en designer zou worden HAHAHA. SMT'er zijn lijkt me op zich wel tof tbh, maar ik denk dat ik dat nooit zal worden aangezien ik al twee functies heb.
Tja, idk of iedereen 'm snapt maar ja.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20