Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Weet je, ik ga het gewoon proberen
Marissa
Internationale ster



Ja, met het CT, ook al door mijn "gebrek" aan tijd. Ik heb een usb stick, dus ik kan plaatjes opzoeken op een computer met internet en die op mijn laptop zetten en zo andersom met layout's en tekst c:

Maarr... denken jullie dat t iets voor mij is? :x
Marissa
Internationale ster



Jaaaaa, je zou het vast super doen c':

Gheghe, thanks c:
Account verwijderd




Jaaaaa, je zou het vast super doen c':

Gheghe, thanks c:

Ik twijfel of ik zou meedoen haha :c

Ik vind het echt wat voor jou weetje c: 

Voor jullie allebei trouwens ;3 
Marissa
Internationale ster



Jaaaaa, je zou het vast super doen c':

Gheghe, thanks c:

Ik twijfel of ik zou meedoen haha :c

Meedoen, gaan we samen =3=
Gray
Wereldberoemd



Ik doe ook mee ^-^
Hoe kan je trouwens een lay-out in hotmail plaatsen?
Marissa
Internationale ster



Ik doe ook mee ^-^
Hoe kan je trouwens een lay-out in hotmail plaatsen?

Idk, ik denk gewoon via een bijlage?
Gray
Wereldberoemd



Ik doe ook mee ^-^
Hoe kan je trouwens een lay-out in hotmail plaatsen?

Idk, ik denk gewoon via een bijlage?

Kan je er dan wel in typen? Als je lay-out een plaatjes is?
Marissa
Internationale ster



Ik doe ook mee ^-^
Hoe kan je trouwens een lay-out in hotmail plaatsen?

Idk, ik denk gewoon via een bijlage?

Kan je er dan wel in typen? Als je lay-out een plaatjes is?

Kan wel, maar dan moet je t er vast in zetten, dus geen scrollbalkje
Gray
Wereldberoemd



Idk, ik denk gewoon via een bijlage?

Kan je er dan wel in typen? Als je lay-out een plaatjes is?

Kan wel, maar dan moet je t er vast in zetten, dus geen scrollbalkje

Nja, ik doe het wel zonder lay-out, anders past het nooit xd
Marissa
Internationale ster



Kan je er dan wel in typen? Als je lay-out een plaatjes is?

Kan wel, maar dan moet je t er vast in zetten, dus geen scrollbalkje

Nja, ik doe het wel zonder lay-out, anders past het nooit xd

Je kan ook geweldig lange layouts maken, lekker veel leeswerk XD
Gray
Wereldberoemd



Kan wel, maar dan moet je t er vast in zetten, dus geen scrollbalkje

Nja, ik doe het wel zonder lay-out, anders past het nooit xd

Je kan ook geweldig lange layouts maken, lekker veel leeswerk XD

Ik heb mijn solli verstuurt OMGGG
Marissa
Internationale ster



yolo swag

Swek
Anoniem
Popster



Jaaaaaaaaaaaa banana


Marissa
Internationale ster



Jaaaaaaaaaaaa banana



Wauw, wat een enthousiasme o.o
Anoniem
Popster



Jaaaaaaaaaaaa banana



Wauw, wat een enthousiasme o.o

Ik heb een good hair day dus dat vind ik al een dikke party op zich.
Marissa
Internationale ster



Jaaaaaaaaaaaa banana



Wauw, wat een enthousiasme o.o

Ik heb een good hair day dus dat vind ik al een dikke party op zich.

AHAHAHAH same, alles is party hier in het warme, regenachtige Frankrijk
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste