Toothless schreef:
Ja, ik vroeg me af of jullie mij als CT-er zien. Ik wil misschien meedoen met de verkiezingen namelijk. C: Het liefst een argument geven bij je mening, want daar kan ik het meest mee.
Ja, ik vroeg me af of jullie mij als CT-er zien. Ik wil misschien meedoen met de verkiezingen namelijk. C: Het liefst een argument geven bij je mening, want daar kan ik het meest mee.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

Nou, je kunt het wel worden, dat zeker. Maar ik kan me het niet echt voorstellen. XD