Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
*wenst iedereen dood*
Anoniem
Playback-ster



krijgt ban

*komt terug*
doet alsof er niks gebeurt is


gfy dan
Anoniem
Landelijke ster



Geen excuses aangeboden? xD
Looool
Anoniem
Playback-ster



Kan je dit niet gewoon in de mail doen ofzo? Want dit is echt kinderachtig vind ik hoor..

nah te lui voor 
Anoniem
Playback-ster



Geen excuses aangeboden? xD
Looool

vast wel, maar dat heeft dat mormel 100x gedaan en telkens ging het mis

ben een beetje klaar mer dr excuusjes 
Anoniem
Playback-ster



Geen excuses aangeboden? xD
Looool

vast wel, maar dat heeft dat mormel 100x gedaan en telkens ging het mis

ben een beetje klaar mer dr excuusjes 

hehe
kan ik er wat aan doen dat ik nou eenmaal zo snel boos kan worden en gemene dingen kan zeggen? nee, ik ben er mee geboren. Ik heb het zovaak geprobeerd mijn woede tegen te houden maar soms lukt het gewoon niet.

dus als je iemand neerschiet omdat je boos bent

tja dan kan je daar niks aan doen

hahahahahahahahaha grappig ben je 
Anoniem
Playback-ster



hehe
kan ik er wat aan doen dat ik nou eenmaal zo snel boos kan worden en gemene dingen kan zeggen? nee, ik ben er mee geboren. Ik heb het zovaak geprobeerd mijn woede tegen te houden maar soms lukt het gewoon niet.

dus als je iemand neerschiet omdat je boos bent

tja dan kan je daar niks aan doen

hahahahahahahahaha grappig ben je 

ik schiet niemand neer
ik weet niet eens hoe dat moet
EN BEN BANG VAN PISTOLEN
ze zijn eng
ze bijten
ze PIEUW ten ;s

wauw echt triest ben je 
DarkDoll
YouTube-ster



hallo,
je weet dat je nu oude koeien uit de sloot haalt wat nergens op slaat. Misschien heeft ze er van geleerd en doet ze het niet meer. Ze heeft sorry gezegd. Jezus get over it. Ik vind dit erg laag van je om over iets ouds te praten wat eigenlijk niet meer een onderwerp is. Als je er nog boos over bent ga dan lekker tegen haar zeggen, en verlaag je niet tot een niveau waar jij boven zit. Ik vind beetje overdreven om hier een topic/forum over te maken. Maar oke wat jij het beste vind moet je doen, persoonlijk vind ik je nu erg laag bezig zijn..... 

mijn mening als je boos er over reageer jammer dan dan kan je niet tegen meningen C':
Anoniem
Popster



Huh? Ik kan niet volgen en volgens mij wil ik dat ook niet.
Lanvin
YouTube-ster



Geen excuses aangeboden? xD
Looool

vast wel, maar dat heeft dat mormel 100x gedaan en telkens ging het mis

ben een beetje klaar mer dr excuusjes 

hehe
kan ik er wat aan doen dat ik nou eenmaal zo snel boos kan worden en gemene dingen kan zeggen? nee, ik ben er mee geboren. Ik heb het zovaak geprobeerd mijn woede tegen te houden maar soms lukt het gewoon niet.

Ja, daar kan je wat aan doen. Gewoon je bek houden. Go see a therapist freaking psycho
Anoniem
Playback-ster



hallo,
je weet dat je nu oude koeien uit de sloot haalt wat nergens op slaat. Misschien heeft ze er van geleerd en doet ze het niet meer. Ze heeft sorry gezegd. Jezus get over it. Ik vind dit erg laag van je om over iets ouds te praten wat eigenlijk niet meer een onderwerp is. Als je er nog boos over bent ga dan lekker tegen haar zeggen, en verlaag je niet tot een niveau waar jij boven zit. Ik vind beetje overdreven om hier een topic/forum over te maken. Maar oke wat jij het beste vind moet je doen, persoonlijk vind ik je nu erg laag bezig zijn..... 

mijn mening als je boos er over reageer jammer dan dan kan je niet tegen meningen C':

dude ze heeft 100x sorry gezegd en sorry hoor dat ik boos ben als iemand  zowat al mn vrienden dood wenst? XDDDDD
Anoniem
YouTube-ster



hehe
kan ik er wat aan doen dat ik nou eenmaal zo snel boos kan worden en gemene dingen kan zeggen? nee, ik ben er mee geboren. Ik heb het zovaak geprobeerd mijn woede tegen te houden maar soms lukt het gewoon niet.

dus als je iemand neerschiet omdat je boos bent

tja dan kan je daar niks aan doen

hahahahahahahahaha grappig ben je 

ik schiet niemand neer
ik weet niet eens hoe dat moet
EN BEN BANG VAN PISTOLEN
ze zijn eng
ze bijten
ze PIEUW ten ;s

wtf.. wat een domme reactie.
DarkDoll
YouTube-ster



hallo,
je weet dat je nu oude koeien uit de sloot haalt wat nergens op slaat. Misschien heeft ze er van geleerd en doet ze het niet meer. Ze heeft sorry gezegd. Jezus get over it. Ik vind dit erg laag van je om over iets ouds te praten wat eigenlijk niet meer een onderwerp is. Als je er nog boos over bent ga dan lekker tegen haar zeggen, en verlaag je niet tot een niveau waar jij boven zit. Ik vind beetje overdreven om hier een topic/forum over te maken. Maar oke wat jij het beste vind moet je doen, persoonlijk vind ik je nu erg laag bezig zijn..... 

mijn mening als je boos er over reageer jammer dan dan kan je niet tegen meningen C':

dude ze heeft 100x sorry gezegd en sorry hoor dat ik boos ben als iemand  zowat al mn vrienden dood wenst? XDDDDD

het is echt like al 3 maanden geleden GET OVER IT v.v
Anoniem
Wereldberoemd



Lieve Wout, ik sluit dit topic, gewoon om drama weer te voorkomen. <3
Dit topic is gesloten.
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld