Cupcakedeeg schreef: Geen excuses aangeboden? xD Looool
vast wel, maar dat heeft dat mormel 100x gedaan en telkens ging het mis
ben een beetje klaar mer dr excuusjes
hehe kan ik er wat aan doen dat ik nou eenmaal zo snel boos kan worden en gemene dingen kan zeggen? nee, ik ben er mee geboren. Ik heb het zovaak geprobeerd mijn woede tegen te houden maar soms lukt het gewoon niet.
JUNI schreef: hehe kan ik er wat aan doen dat ik nou eenmaal zo snel boos kan worden en gemene dingen kan zeggen? nee, ik ben er mee geboren. Ik heb het zovaak geprobeerd mijn woede tegen te houden maar soms lukt het gewoon niet.
dus als je iemand neerschiet omdat je boos bent
tja dan kan je daar niks aan doen
hahahahahahahahaha grappig ben je
ik schiet niemand neer ik weet niet eens hoe dat moet EN BEN BANG VAN PISTOLEN ze zijn eng ze bijten ze PIEUW ten ;s
DarkDoll schreef: hallo, je weet dat je nu oude koeien uit de sloot haalt wat nergens op slaat. Misschien heeft ze er van geleerd en doet ze het niet meer. Ze heeft sorry gezegd. Jezus get over it. Ik vind dit erg laag van je om over iets ouds te praten wat eigenlijk niet meer een onderwerp is. Als je er nog boos over bent ga dan lekker tegen haar zeggen, en verlaag je niet tot een niveau waar jij boven zit. Ik vind beetje overdreven om hier een topic/forum over te maken. Maar oke wat jij het beste vind moet je doen, persoonlijk vind ik je nu erg laag bezig zijn.....
mijn mening als je boos er over reageer jammer dan dan kan je niet tegen meningen C':
Cupcakedeeg schreef: Geen excuses aangeboden? xD Looool
vast wel, maar dat heeft dat mormel 100x gedaan en telkens ging het mis
ben een beetje klaar mer dr excuusjes
hehe kan ik er wat aan doen dat ik nou eenmaal zo snel boos kan worden en gemene dingen kan zeggen? nee, ik ben er mee geboren. Ik heb het zovaak geprobeerd mijn woede tegen te houden maar soms lukt het gewoon niet.
Ja, daar kan je wat aan doen. Gewoon je bek houden. Go see a therapist freaking psycho
DarkDoll schreef: hallo, je weet dat je nu oude koeien uit de sloot haalt wat nergens op slaat. Misschien heeft ze er van geleerd en doet ze het niet meer. Ze heeft sorry gezegd. Jezus get over it. Ik vind dit erg laag van je om over iets ouds te praten wat eigenlijk niet meer een onderwerp is. Als je er nog boos over bent ga dan lekker tegen haar zeggen, en verlaag je niet tot een niveau waar jij boven zit. Ik vind beetje overdreven om hier een topic/forum over te maken. Maar oke wat jij het beste vind moet je doen, persoonlijk vind ik je nu erg laag bezig zijn.....
mijn mening als je boos er over reageer jammer dan dan kan je niet tegen meningen C':
dude ze heeft 100x sorry gezegd en sorry hoor dat ik boos ben als iemand zowat al mn vrienden dood wenst? XDDDDD
JUNI schreef: hehe kan ik er wat aan doen dat ik nou eenmaal zo snel boos kan worden en gemene dingen kan zeggen? nee, ik ben er mee geboren. Ik heb het zovaak geprobeerd mijn woede tegen te houden maar soms lukt het gewoon niet.
dus als je iemand neerschiet omdat je boos bent
tja dan kan je daar niks aan doen
hahahahahahahahaha grappig ben je
ik schiet niemand neer ik weet niet eens hoe dat moet EN BEN BANG VAN PISTOLEN ze zijn eng ze bijten ze PIEUW ten ;s
DarkDoll schreef: hallo, je weet dat je nu oude koeien uit de sloot haalt wat nergens op slaat. Misschien heeft ze er van geleerd en doet ze het niet meer. Ze heeft sorry gezegd. Jezus get over it. Ik vind dit erg laag van je om over iets ouds te praten wat eigenlijk niet meer een onderwerp is. Als je er nog boos over bent ga dan lekker tegen haar zeggen, en verlaag je niet tot een niveau waar jij boven zit. Ik vind beetje overdreven om hier een topic/forum over te maken. Maar oke wat jij het beste vind moet je doen, persoonlijk vind ik je nu erg laag bezig zijn.....
mijn mening als je boos er over reageer jammer dan dan kan je niet tegen meningen C':
dude ze heeft 100x sorry gezegd en sorry hoor dat ik boos ben als iemand zowat al mn vrienden dood wenst? XDDDDD
het is echt like al 3 maanden geleden GET OVER IT v.v