Euphraxia schreef:
hoii,
ik wil heel erg graag bij het CT- Team, en heb ook al een inzending.
Wie zou deze willen keuren? --> iemand die niet meedoet graag
Denken jullie dat ik enige kans maak? Je kan kijken op mijn blogs
xxx Yucan
hoii,
ik wil heel erg graag bij het CT- Team, en heb ook al een inzending.
Wie zou deze willen keuren? --> iemand die niet meedoet graag

Denken jullie dat ik enige kans maak? Je kan kijken op mijn blogs

xxx Yucan


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
maar wel lief dat je het aanbied 