Rhea schreef: Tis dat k de mijne al gehad heb :c But, u can ask Mel!
I could but.. ja nee ok dit klinkt misschien raar nadat ik dit topic heb gemaakt, maar ik zou me heel zielig voelen als ik mail van "Lol het kies mij x"
Rhea schreef: Tis dat k de mijne al gehad heb :c But, u can ask Mel!
I could but.. ja nee ok dit klinkt misschien raar nadat ik dit topic heb gemaakt, maar ik zou me heel zielig voelen als ik mail van "Lol het kies mij x"
HAHAHA nja, je kan iig zeggen dat t je heel leuk lijkt? Zij kiezen alsnog. xD