Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
CT sollicitatie verstuurd
Toothless
Wereldberoemd



Ja, ik heb hem verstuurd, ik kan nu niet meer terug. woot

Voor degenen die nieuwsgierig zijn: Alles, inclusief linkjes naar de bedachte competities, staat in deze blog.
Daddy
Internationale ster



ik vind die grote competitie niet ect een grote competitie tbhy
Anoniem
YouTube-ster



Nouk, je moest 3 kleine i.p.v 2 kleine
Toothless
Wereldberoemd



ik vind die grote competitie niet ect een grote competitie tbhy

Mm, zeggen er meer.. Ik heb toch mijn best gedaan heb zo uitgebreid mogelijk te maken, but oké. We zullen het zien. Heb hem nu toch al verstuurd dus kan niets meer aanpassen.
Toothless
Wereldberoemd



Nouk, je moest 3 kleine i.p.v 2 kleine

Shit... sad
Merel
Straatmuzikant



Wauw! Goede sollicitatie
wel jammer dat je maar 2 kleine competities hebt ipv 3 sad
Anoniem
Wereldberoemd



Jij hebt hem al verstuurd, ik heb hem al beoordeeld. n__n
Toothless
Wereldberoemd



Jij hebt hem al verstuurd, ik heb hem al beoordeeld. n__n

Oeh, super spannend. Maar kan ik alsnog die derde competitie maken? Anders ben ik bang dat ik bij voorbaat al geen kans heb. sad
Anoniem
Wereldberoemd



Jij hebt hem al verstuurd, ik heb hem al beoordeeld. n__n

Oeh, super spannend. Maar kan ik alsnog die derde competitie maken? Anders ben ik bang dat ik bij voorbaat al geen kans heb. sad

Er staat duidelijk in het informatie bericht dat je maar één mail kan sturen.
Toothless
Wereldberoemd



Jij hebt hem al verstuurd, ik heb hem al beoordeeld. n__n

Oeh, super spannend. Maar kan ik alsnog die derde competitie maken? Anders ben ik bang dat ik bij voorbaat al geen kans heb. sad

Er staat duidelijk in het informatie bericht dat je maar één mail kan sturen.

Mm, oké.. Nou ja, ik wacht wel af dan. C: Hopelijk maak ik toch nog kans ondanks dat er één kleine competitie mist. 
Anoniem
Wereldberoemd



*deze blog :$
Daddy
Internationale ster



en de prijzen van de grote competitie zijn veel te hoog als de comp in 1 dag al klaar is...
Toothless
Wereldberoemd



en de prijzen van de grote competitie zijn veel te hoog als de comp in 1 dag al klaar is...

Mm, oké.. Ik dacht omdat je er wel heel veel werk mee hebt..
Toothless
Wereldberoemd



hh
Toothless
Wereldberoemd



Ondanks het foutje dat ik maar 2 kleine heb ipv 3, hoop ik dat ik toch nog een redelijke kans maak!
Mag ik nog meer meningen van jullie? Je mag hier in het topic een reactie op de sollicitaties plaatsen. Dat is duidelijker dan op de verschillende blogs. :)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld