BearsFight schreef:
Ik had een tournee gestart en ik was in het land waar ik moest optreden maar daar heb ik al 3 keer opgetreden
hahahah D:
Ik had een tournee gestart en ik was in het land waar ik moest optreden maar daar heb ik al 3 keer opgetreden
hahahah D:


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


14
Dan kan je vaker optreden.