Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
iemand fashion contestje?
Anoniem
YouTube-ster



2/6 zeg even als je mee wilt doen met me ;)
gewoon voor de lol en omdat ik me verveel x^p
Anoniem
YouTube-ster



hh
Anoniem
YouTube-ster



ik zal wel meedoen <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

yeey :tongue: xp 
ik heb nog nooit eentje met je gedaan denk ik ;d
Anoniem
YouTube-ster



ik zal wel meedoen <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

yeey <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>'> xp 
ik heb nog nooit eentje met je gedaan denk ik ;d

Nope xd

hahah ;) kzal me dan ook eens inschrijven is nog niet gebeurd ^^
Anoniem
YouTube-ster



Nope xd

hahah <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'> kzal me dan ook eens inschrijven is nog niet gebeurd ^^

ik zal me ook maar inschrijven ^.^

Anoniem
YouTube-ster



hh wie nog ^^
Anoniem
YouTube-ster



Nou, ik heb niet echt bepaald kleding, want ik heb weinig pd. Vooral omdat ik nieuw ben (:

h'm daar kan ik je jammer genoeg niet mee helpen ;(
maar welkom ;) ik ben kim xp
Anoniem
YouTube-ster



Nou, ik heb niet echt bepaald kleding, want ik heb weinig pd. Vooral omdat ik nieuw ben (:

h'm daar kan ik je jammer genoeg niet mee helpen ;(
maar welkom <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'> ik ben kim xp

Bedankt (:

haha np xp als ik wat meer pd heb of cr doneer ik je wel wat ;)
soo en hoe heet je xd
Anoniem
YouTube-ster



hh
Anoniem
Popster



ik ook
Anoniem
YouTube-ster



haha ok 3/6 ;)
Anoniem
Popster



haha ok 3/6 <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

4/6
Anoniem
YouTube-ster



haha ok 3/6 <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

4/6

oh serieus haha nog 2 dan :d
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld