Cindy schreef:
NinaH schreef:
Cindy schreef:
Toen ik CT was was ik 24 uur bezig met verzinnen van competities serieus, zelf op me werk dacht ik ''mmmm dat kan een leuke competitie zijn! Ik schrijf hem op' echt om gek van te worden hahaha
Jij in het CT? Dat wist ik niet eens! Dan had je dus allebei de functies die ik wil haha (Mod en CT)
Ja 7 maanden of 8 maanden als ik me niet vergis haha maar toen kreeg ik het te druk en kon niks meer verzinnen bijna kwam altijd op het laatste moment net iets naar boven, en ik vond het de riskant worden als het op de dag zelf alleen maak komt. Ik heb echt een leuke tijd gehad in het CT en ik raad het ook echt iedereen aan die veel ideeen heeft, ik hou nog steeds competities alleen dan op mijn tempo en niet elke week meer. xD Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel mis, ik bedoel doe complimenten van ''leuke competitie ik doe mee!'' maar toen in die tijd, werden steeds meer mensen 'lui' zeg maar om mee te doen aan de competities, dus ik deed al me werk voor niks ik kreeg vaak maar 1 of zo inzending en dat vond ik al het werk niet meer waard, dus stopte ik er mee. En ben nog steeds bij met het besluit hoor al mis ik de app groep wel want dat was altijd gezellig.