Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Echt ik weer.
Gray
Wereldberoemd



Ik ben alvast competities aan het bedenken voor als ik in het CT kom HAHAHAHA
Gewoon een word document geopend, al mijn ideetjes komen er op xd
En als ik niet in het CT kom, houd ik die competities gewoon zelf xd
Anoniem
Queen of Queens



Toen ik CT was was ik 24 uur bezig met verzinnen van competities serieus, zelf op me werk dacht ik ''mmmm dat kan een leuke competitie zijn! Ik schrijf hem op' echt om gek van te worden hahaha
Gray
Wereldberoemd



Toen ik CT was was ik 24 uur bezig met verzinnen van competities serieus, zelf op me werk dacht ik ''mmmm dat kan een leuke competitie zijn! Ik schrijf hem op' echt om gek van te worden hahaha

Jij in het CT? Dat wist ik niet eens! Dan had je dus allebei de functies die ik wil haha (Mod en CT)

xAnna
Straatmuzikant



Ja echt eh :p
Gray
Wereldberoemd



Ja echt eh <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Doe jij ook mee? c:
Anoniem
Queen of Queens



Toen ik CT was was ik 24 uur bezig met verzinnen van competities serieus, zelf op me werk dacht ik ''mmmm dat kan een leuke competitie zijn! Ik schrijf hem op' echt om gek van te worden hahaha

Jij in het CT? Dat wist ik niet eens! Dan had je dus allebei de functies die ik wil haha (Mod en CT)


Ja 7 maanden of 8 maanden als ik me niet vergis haha maar toen kreeg ik het te druk en kon niks meer verzinnen bijna kwam altijd op het laatste moment net iets naar boven, en ik vond het de riskant worden als het op de dag zelf alleen maak komt. Ik heb echt een leuke tijd gehad in het CT en ik raad het ook echt iedereen aan die veel ideeen heeft, ik hou nog steeds competities alleen dan op mijn tempo en niet elke week meer. xD Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel mis, ik bedoel doe complimenten van ''leuke competitie ik doe mee!'' maar toen in die tijd, werden steeds meer mensen 'lui' zeg maar om mee te doen aan de competities, dus ik deed al me werk voor niks ik kreeg vaak maar 1 of zo inzending en dat vond ik al het werk niet meer waard, dus stopte ik er mee. En ben nog steeds bij met het besluit hoor al mis ik de app groep wel want dat was altijd gezellig.
xAnna
Straatmuzikant



Ja echt eh <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Doe jij ook mee? c:

Yeshh, alleen ik kan nu geen layout maken dus kan pas opsturen als ik weer thuis ben
Gray
Wereldberoemd



Toen ik CT was was ik 24 uur bezig met verzinnen van competities serieus, zelf op me werk dacht ik ''mmmm dat kan een leuke competitie zijn! Ik schrijf hem op' echt om gek van te worden hahaha

Jij in het CT? Dat wist ik niet eens! Dan had je dus allebei de functies die ik wil haha (Mod en CT)


Ja 7 maanden of 8 maanden als ik me niet vergis haha maar toen kreeg ik het te druk en kon niks meer verzinnen bijna kwam altijd op het laatste moment net iets naar boven, en ik vond het de riskant worden als het op de dag zelf alleen maak komt. Ik heb echt een leuke tijd gehad in het CT en ik raad het ook echt iedereen aan die veel ideeen heeft, ik hou nog steeds competities alleen dan op mijn tempo en niet elke week meer. xD Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel mis, ik bedoel doe complimenten van ''leuke competitie ik doe mee!'' maar toen in die tijd, werden steeds meer mensen 'lui' zeg maar om mee te doen aan de competities, dus ik deed al me werk voor niks ik kreeg vaak maar 1 of zo inzending en dat vond ik al het werk niet meer waard, dus stopte ik er mee. En ben nog steeds bij met het besluit hoor al mis ik de app groep wel want dat was altijd gezellig.

Oh ja, ik herinner me je weer :)
Anoniem
Queen of Queens



Jij in het CT? Dat wist ik niet eens! Dan had je dus allebei de functies die ik wil haha (Mod en CT)


Ja 7 maanden of 8 maanden als ik me niet vergis haha maar toen kreeg ik het te druk en kon niks meer verzinnen bijna kwam altijd op het laatste moment net iets naar boven, en ik vond het de riskant worden als het op de dag zelf alleen maak komt. Ik heb echt een leuke tijd gehad in het CT en ik raad het ook echt iedereen aan die veel ideeen heeft, ik hou nog steeds competities alleen dan op mijn tempo en niet elke week meer. xD Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel mis, ik bedoel doe complimenten van ''leuke competitie ik doe mee!'' maar toen in die tijd, werden steeds meer mensen 'lui' zeg maar om mee te doen aan de competities, dus ik deed al me werk voor niks ik kreeg vaak maar 1 of zo inzending en dat vond ik al het werk niet meer waard, dus stopte ik er mee. En ben nog steeds bij met het besluit hoor al mis ik de app groep wel want dat was altijd gezellig.

Oh ja, ik herinner me je weer <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Mooi, ik schrok al ben ik nu al vergeten. XD
Gray
Wereldberoemd



Ja 7 maanden of 8 maanden als ik me niet vergis haha maar toen kreeg ik het te druk en kon niks meer verzinnen bijna kwam altijd op het laatste moment net iets naar boven, en ik vond het de riskant worden als het op de dag zelf alleen maak komt. Ik heb echt een leuke tijd gehad in het CT en ik raad het ook echt iedereen aan die veel ideeen heeft, ik hou nog steeds competities alleen dan op mijn tempo en niet elke week meer. xD Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel mis, ik bedoel doe complimenten van ''leuke competitie ik doe mee!'' maar toen in die tijd, werden steeds meer mensen 'lui' zeg maar om mee te doen aan de competities, dus ik deed al me werk voor niks ik kreeg vaak maar 1 of zo inzending en dat vond ik al het werk niet meer waard, dus stopte ik er mee. En ben nog steeds bij met het besluit hoor al mis ik de app groep wel want dat was altijd gezellig.

Oh ja, ik herinner me je weer <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Mooi, ik schrok al ben ik nu al vergeten. XD

Hahaha. Wil je een aantal van mijn competities lezen? :d Die ik nu net verzonnen heb? ^-^
Anoniem
Queen of Queens



Oh ja, ik herinner me je weer <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Mooi, ik schrok al ben ik nu al vergeten. XD

Hahaha. Wil je een aantal van mijn competities lezen? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'> Die ik nu net verzonnen heb? ^-^

Ja hoor ^^
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld