Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Doe mee met FC!!!!!
Anoniem
Landelijke ster



Nog 2 plekjes
Anoniem
Queen of Queens



Ik verlies altijd haha, dus vind het zonden van me geld. xD
Anoniem
Landelijke ster



Ik verlies altijd haha, dus vind het zonden van me geld. xD

Je hebt best veel kleren tho o-o
Je weet nooit zeker of je wint of verliest, als je het niet probeert weet je het iig niet! haha
Anoniem
Queen of Queens



Ik verlies altijd haha, dus vind het zonden van me geld. xD

Je hebt best veel kleren tho o-o
Je weet nooit zeker of je wint of verliest, als je het niet probeert weet je het iig niet! haha

nu wel ja toen eerst niet maar, ik heb het nooit meer geprobeerd ik heb het de eerste dag toen het nieuw was gedaan toen nooit meer. XD
Anoniem
Landelijke ster



Ik verlies altijd haha, dus vind het zonden van me geld. xD

Je hebt best veel kleren tho o-o
Je weet nooit zeker of je wint of verliest, als je het niet probeert weet je het iig niet! haha

nu wel ja toen eerst niet maar, ik heb het nooit meer geprobeerd ik heb het de eerste dag toen het nieuw was gedaan toen nooit meer. XD

Miss nog een keer proberen dan? haha want als je nu meer kleding hebt, you never know!
Anoniem
Queen of Queens



Je hebt best veel kleren tho o-o
Je weet nooit zeker of je wint of verliest, als je het niet probeert weet je het iig niet! haha

nu wel ja toen eerst niet maar, ik heb het nooit meer geprobeerd ik heb het de eerste dag toen het nieuw was gedaan toen nooit meer. XD

Miss nog een keer proberen dan? haha want als je nu meer kleding hebt, you never know!

Ach ja, vooruit dan xD
Anoniem
Landelijke ster



nu wel ja toen eerst niet maar, ik heb het nooit meer geprobeerd ik heb het de eerste dag toen het nieuw was gedaan toen nooit meer. XD

Miss nog een keer proberen dan? haha want als je nu meer kleding hebt, you never know!

Ach ja, vooruit dan xD

Hihi!
Anoniem
Queen of Queens



Je bent ingeschreven voor
Wedstrijd soort Popdollar
Prijzenpot 2400 popdollar
Inschrijfgeld 500 popdollar
Aantal inschrijvingen 5/6
De wedstrijd begint wanneer 6 spelers zich hebben ingeschreven.

Inschrijving annuleren.
Anoniem
Queen of Queens



en nu wachten op de laatste XD
Anoniem
Landelijke ster



en nu wachten op de laatste XD

Kan lang duren soms omg. Maar k bestel iets so, ik kijk steeds even HAHAHAH D:
Anoniem
Queen of Queens



en nu wachten op de laatste XD

Kan lang duren soms omg. Maar k bestel iets so, ik kijk steeds even HAHAHAH D:

Ik hoop niet te lang want zo lang blijf ik niet. xD
themissfortune
Straatmuzikant



i was the last one
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld