MakerDanique schreef:
Ja, ik ben ooit met mijn zus een platenlabel begonnen. Maar toen begon me zus een ander. En tegenwoordig ben ik ook nooit meer online. Dus eigenlijk ligt het label een beetje stil en dat is zonde! Dus wie wil hem over nemen voor 50 credits?
Ja, ik ben ooit met mijn zus een platenlabel begonnen. Maar toen begon me zus een ander. En tegenwoordig ben ik ook nooit meer online. Dus eigenlijk ligt het label een beetje stil en dat is zonde! Dus wie wil hem over nemen voor 50 credits?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


14