Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Er zijn best veel regels die ik heb overtrede
Anoniem
YouTube-ster



geef me geen to pls 

2. Heb respect voor elkaar, laat iemand in zijn of haar waarde.

- Geen gepest.

- Beledig anderen niet.

- Houd Virtual Popstar respectvol en gezellig.
 

3. Gebruik normale taal.

- Niet schelden en vloeken.  Dit geldt voor het forum, de chat, de shout en in een privé bericht.

 

4. Niet spammen (herhaaldelijk dezelfde berichten plaatsen).

- Zowel op het forum, de chat, de shout en in een privé bericht mag niet worden gespamd.

- Misleidende links plaatsen is verboden. Hiervoor krijg je direct een time out.

- Geen zinloze topics zoals: ik ben boos op iemand. En dan niet zeggen waarom of op wie. Post duidelijk of post niet.

 

5. Berichten met de volgende inhoud zijn verboden:

- Discriminatie

- Seksuele onderwerpen

- Bedreigingen.

 

6. Geef in verband met je eigen veiligheid nooit persoonlijke informatie.

- Geef nooit je woonadres, achternaam, telefoon nummer, e-mailadres enzovoort aan iemand anders. 
Ook al zijn het je vrienden. Je weet nooit wie er echt achter die computer zit.

 
xAnna
Straatmuzikant



........oeps ik ook

Anoniem
Popster



........oeps ik ook

xAnna
Straatmuzikant



........oeps ik ook


alleen sommige heb ik ook nog niet gedaan dus :3
Anoniem
YouTube-ster



Ben je daar trots op ofzo

ja helemaal.
nee, ik bedoel dat ik nooit een to heb gekregen terwijl ik me niet aan die regels houd
Anoniem
YouTube-ster



...waar staan de regels ook alweer

idk ik klikte per ongeluk ergens op en toen kwam ik daar
Anoniem
YouTube-ster



Maar als iedereen die regels echt perf zou opvolgen zou vp echt saai zijn?!?!?!?

ja idd, dan zouden we bijna niks mogen doen van wat we nu doen!!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld