Toothless schreef:

Ja, ik weet dat elf uur nog geen nacht is, maar het stond gewoon leuk zo. xd
Voor degenen die de poster in het groot willen zien: Even het url linkje kopiëren en in je balk plakken.
En voor degenen die zich afvragen hoe het met het slapen moet: Verplaats je eens in mensen die nachtdiensten draaien en ga na de party een paar uurtjes slapen. Ga ik ook doen. 
Lianne is hier trouwens van op de hoogte, voor degenen die zich dat afvroegen. Ik heb haar toestemming.

Ja, ik weet dat elf uur nog geen nacht is, maar het stond gewoon leuk zo. xd
Voor degenen die de poster in het groot willen zien: Even het url linkje kopiëren en in je balk plakken.
En voor degenen die zich afvragen hoe het met het slapen moet: Verplaats je eens in mensen die nachtdiensten draaien en ga na de party een paar uurtjes slapen. Ga ik ook doen. 
Lianne is hier trouwens van op de hoogte, voor degenen die zich dat afvroegen. Ik heb haar toestemming.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20



