Marja schreef:
Dan zie ik weer iets waar ik dan als mod iets aan wil doen, maar dan bedenk ik me weer dat ik geen mod meer ben. :'c
Het zit er gewoon nog zo in, hahahaahahahah. Echt raar zo. But naja, heb er zelf voor gekozen en ben echt heel weinig online. XD
Dan zie ik weer iets waar ik dan als mod iets aan wil doen, maar dan bedenk ik me weer dat ik geen mod meer ben. :'c
Het zit er gewoon nog zo in, hahahaahahahah. Echt raar zo. But naja, heb er zelf voor gekozen en ben echt heel weinig online. XD


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20