schreef:
Even op vakantie en er is weer vanalles gebeurd. Twee dagen zonder wifi en wops 34 mails. Mijn excuses voor mijn niet zo zuiver Nederlands. Ik zit op een tablet.
Even op vakantie en er is weer vanalles gebeurd. Twee dagen zonder wifi en wops 34 mails. Mijn excuses voor mijn niet zo zuiver Nederlands. Ik zit op een tablet.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 



20