Fuenta schreef:
Hee! VP bestaat 2 jaar en het NT gaat daar wat mee doen c:
We zouden willen weten wat je vond van de afgelopen 2 jaar (of hoelang je op VP zit),
wat je de leukste veranderingen vond, wat de minst leuke,
gewoon over het algemeen wat je ervan vond!
Het maakt niet uit hoelang je op VP zit, iedereen kan wat zeggen!
Je kunt het hier op het topic plaatsen of mij mailen!
Hee! VP bestaat 2 jaar en het NT gaat daar wat mee doen c:
We zouden willen weten wat je vond van de afgelopen 2 jaar (of hoelang je op VP zit),
wat je de leukste veranderingen vond, wat de minst leuke,
gewoon over het algemeen wat je ervan vond!
Het maakt niet uit hoelang je op VP zit, iedereen kan wat zeggen!
Je kunt het hier op het topic plaatsen of mij mailen!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
