Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik ben benieuwd naar de outfit die
Anoniem
Wereldberoemd



ik krijg door VPNTA hihihihihihi
Mew
Straatmuzikant



Ik ook! o-o
Account verwijderd




Ik ook! o-o

Anoniem
Wereldberoemd



Ik ook! o-o

Het verbaast me nog steeds dat ik in de finale sta, als je mijn tekeningen eens ziet...
Anoniem
Queen of Queens



outfit omg ik wil hem nu ook zien
Anoniem
Wereldberoemd



outfit omg ik wil hem nu ook zien

Ja omg ik krijg die dus hè?? AAAAAAAAAAAH
Mew
Straatmuzikant



Ik ook! o-o

Het verbaast me nog steeds dat ik in de finale sta, als je mijn tekeningen eens ziet...

NO OFFENCE OFZO 
Maar volgens mij komt het voornamelijk dat heel veel mensen vergeten in te zenden ;p 
Ryuzaki heeft ook niet ingezonden dus ik heb misschien nog zelfs een kleine kans om te winnen. Als iedereen netjes ingezonden had, was ik nu ook niet door geweest omdat mijn tekentablet het had begeven en ik hem dus nog niet af had. (zie mijn blog xp)
Anoniem
Queen of Queens



outfit omg ik wil hem nu ook zien

Ja omg ik krijg die dus hè?? AAAAAAAAAAAH

ZIENN als die mooi is verkopen aan mij HAHAHAHAHAHAHAHHA
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ook! o-o

Het verbaast me nog steeds dat ik in de finale sta, als je mijn tekeningen eens ziet...

NO OFFENCE OFZO 
Maar volgens mij komt het voornamelijk dat heel veel mensen vergeten in te zenden ;p 
Ryuzaki heeft ook niet ingezonden dus ik heb misschien nog zelfs een kleine kans om te winnen. Als iedereen netjes ingezonden had, was ik nu ook niet door geweest omdat mijn tekentablet het had begeven en ik hem dus nog niet af had. (zie mijn blog xp)

Ja klopt
Maar kijk dit dan AHHA

Zelf met een spelfout erin HAHA
Account verwijderd




Hebben jullie al een idee wat jullie gaan tekenen?
Anoniem
YouTube-ster



Ik was op vakantie huil
Anoniem
Wereldberoemd



Hebben jullie al een idee wat jullie gaan tekenen?

Jup, maar moet het wel nog een beetje uitwerken.
Ik weet sowieso dat ik niet ga winnen, aangezien mijn tekenkunsten echt bagger zijn, maar wel super tof dat ik in de finale sta!!! :d
Account verwijderd




Hebben jullie al een idee wat jullie gaan tekenen?

Jup, maar moet het wel nog een beetje uitwerken.
Ik weet sowieso dat ik niet ga winnen, aangezien mijn tekenkunsten echt bagger zijn, maar wel super tof dat ik in de finale sta!!! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Oke :)
Het gaat er vooral om dat je er plezier in hebt :)
PierceTheVeil
Internationale ster



Dit was mijn inzending van ronde 2 en ik ben ook door :3
Anoniem
Wereldberoemd



Dit was mijn inzending van ronde 2 en ik ben ook door :3

Nice!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld