Het verbaast me nog steeds dat ik in de finale sta, als je mijn tekeningen eens ziet...
NO OFFENCE OFZO Maar volgens mij komt het voornamelijk dat heel veel mensen vergeten in te zenden ;p Ryuzaki heeft ook niet ingezonden dus ik heb misschien nog zelfs een kleine kans om te winnen. Als iedereen netjes ingezonden had, was ik nu ook niet door geweest omdat mijn tekentablet het had begeven en ik hem dus nog niet af had. (zie mijn blog xp)
Het verbaast me nog steeds dat ik in de finale sta, als je mijn tekeningen eens ziet...
NO OFFENCE OFZO Maar volgens mij komt het voornamelijk dat heel veel mensen vergeten in te zenden ;p Ryuzaki heeft ook niet ingezonden dus ik heb misschien nog zelfs een kleine kans om te winnen. Als iedereen netjes ingezonden had, was ik nu ook niet door geweest omdat mijn tekentablet het had begeven en ik hem dus nog niet af had. (zie mijn blog xp)
Ja klopt Maar kijk dit dan AHHA
Zelf met een spelfout erin HAHA
Account verwijderd
schreef: Hebben jullie al een idee wat jullie gaan tekenen?
Assasin schreef: Hebben jullie al een idee wat jullie gaan tekenen?
Jup, maar moet het wel nog een beetje uitwerken. Ik weet sowieso dat ik niet ga winnen, aangezien mijn tekenkunsten echt bagger zijn, maar wel super tof dat ik in de finale sta!!!
Account verwijderd
schreef:
Rafke schreef:
Assasin schreef: Hebben jullie al een idee wat jullie gaan tekenen?
Jup, maar moet het wel nog een beetje uitwerken. Ik weet sowieso dat ik niet ga winnen, aangezien mijn tekenkunsten echt bagger zijn, maar wel super tof dat ik in de finale sta!!!
Oke Het gaat er vooral om dat je er plezier in hebt