Silatunique schreef:
Stel je hebt een functie, dan krijg je elke maand een functie-item. Maar als je 2
á 3 functies hebt, krijg je dan het functie item dubbel of zelfs 3x ?
Stel je hebt een functie, dan krijg je elke maand een functie-item. Maar als je 2
á 3 functies hebt, krijg je dan het functie item dubbel of zelfs 3x ?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18