Anke schreef:
Tadaaaaaaaa, ik dacht, laat ik die dingen van vorig jaar nog eens hergebruiken.
Ik bedenk me nu trouwens dat ik morgen 2 jaar op vp ben, woehoe.
Tadaaaaaaaa, ik dacht, laat ik die dingen van vorig jaar nog eens hergebruiken.
Ik bedenk me nu trouwens dat ik morgen 2 jaar op vp ben, woehoe.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18