Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
VP twee jaar
Gerhardina
Wereldberoemd



Morgen  speel ik twee jaar op VP en ik geniet er nog elke dag van, het is gezellig en VP heeft ervoor gezorgd dat ik GSM achter me kon laten, de  site die me zoveel verdriet heeft gedaan vooral in mijn puberjaren.
Dank je wel Lianne en Kaj:tongue:
Gerhardina
Wereldberoemd



Morgen  speel ik twee jaar op VP en ik geniet er nog elke dag van, het is gezellig en VP heeft ervoor gezorgd dat ik GSM achter me kon laten, de  site die me zoveel verdriet heeft gedaan vooral in mijn puberjaren.
Dank je wel Lianne en Kaj<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_tongue_updown.png' alt=':tongue:'>

hh
Anoniem
Landelijke ster



Dit dus!
Account verwijderd




bigkiss
Account verwijderd




clap
Gerhardina
Wereldberoemd



clap

clap
Philippien
Wereldberoemd



clap

clap

bigkiss
Apathe
Queen of Queens



Ik doe ook mee dank je wel Lianne en Kaj:tongue:
Gerhardina
Wereldberoemd



Gewoon dank je wel voor deze geweldige sitebigkiss
Cynthia
Straatmuzikant



Thiss, alleen dan vanaf 30/12/13
Gerhardina
Wereldberoemd



Thiss, alleen dan vanaf 30/12/13

Maakt niets uit je bent er nu gewoon en geniet denk ik ookwoot
Anoniem
Queen of Queens



IDD en hoe kom je aan die jruk?
Gerhardina
Wereldberoemd



IDD en hoe kom je aan die jruk?

In de winkel lieverdbigkiss
Anoniem
Queen of Queens



IDD en hoe kom je aan die jruk?

In de winkel lieverdbigkiss

niet gezien lol XD

weet je wie il wel mis van gsm? Gabriella. ;c

maar ze zit er nooit meer op je heeft aan andere nummer wss dus ik ben al me cc kwijt met haar jank ik ben hier echt kapot van ik dacht dat wij bff waren nu ben ik bang dat ze me niet meer moet idk why. ;c Mabye is ze me gewoon vergeten of zo maar dan nog. ;c
Cynthia
Straatmuzikant



Thiss, alleen dan vanaf 30/12/13

Maakt niets uit je bent er nu gewoon en geniet denk ik ookwoot

Als ik vp niet leuk zou vinden zou ik hier niet zijn!
banana
Gerhardina
Wereldberoemd



Ga nu weg ben erg moe een zware dag, moest vroeg opstaan om post te bezorgen en het was erg warm welterusten lieve vp vrienden(a)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste