Gerhardina schreef:
Morgen speel ik twee jaar op VP en ik geniet er nog elke dag van, het is gezellig en VP heeft ervoor gezorgd dat ik GSM achter me kon laten, de site die me zoveel verdriet heeft gedaan vooral in mijn puberjaren.
Dank je wel Lianne en Kaj
Morgen speel ik twee jaar op VP en ik geniet er nog elke dag van, het is gezellig en VP heeft ervoor gezorgd dat ik GSM achter me kon laten, de site die me zoveel verdriet heeft gedaan vooral in mijn puberjaren.
Dank je wel Lianne en Kaj


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20






