Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Laten we allemaal herinneringen ophalen enzo
Anoniem
Popster



Toen VP net begon.

Heeft er iemand nog een plaatje van toen VP helemaal roze enzo was want dit is de oudste lay-out van vp die ik kon vinden:

Check die shout van Wout haha, toen was iedereen nog rijk omdat je elke dag geld kreeg en spamde iedereen de shout vol omdat dat toen nog voor pd was haha. Oooh, herinneringen.

http://2.bp.blogspot.com/-I6GgPgRlO38/ULniJ4Vf95I/AAAAAAAAAC0/3SeVSuy8qpg/s1600/virtual+popstar.jpg
lena
YouTube-ster



weet je ook nog hoeveel geld je elke dag kreeg 
Anoniem
Popster



Bij die onderwerpen op het forum:

"Hij gaat me morgen spanken"
"Jongen zijn net als werk"

Ahahaha waar hadden wij het toen over
Anoniem
Playback-ster



omg mijn shout!!!!!!!!!!  DAAR WAS IK NOG MOD :o 

shouts waren toen gratis dacht ik??? 
Anoniem
Popster



omg mijn shout!!!!!!!!!!  DAAR WAS IK NOG MOD <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'> 

shouts waren toen gratis dacht ik??? 

Gratis denk ik niet, was het niet van een 150 pd ofzo.
Anoniem
Playback-ster



omg mijn shout!!!!!!!!!!  DAAR WAS IK NOG MOD <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'> 

shouts waren toen gratis dacht ik??? 

Gratis denk ik niet, was het niet van een 150 pd ofzo.

Geen idee, maar geen cr dacht ik? :p 
Toothless
Wereldberoemd



Wout ik wist niet dat jij moderator was.. of misschien heb ik het wel geweten maar was ik het vergeten. xd Maar eh, ik ga zeker dit topic volgen! Wil wel eens lezen hoe vp vroeger was. :)
Anoniem
Playback-ster



Wout ik wist niet dat jij moderator was.. of misschien heb ik het wel geweten maar was ik het vergeten. xd Maar eh, ik ga zeker dit topic volgen! Wil wel eens lezen hoe vp vroeger was. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik was toen heel lief 
Anoniem
Wereldberoemd



even volgen dit hihi
Toothless
Wereldberoemd



Wout ik wist niet dat jij moderator was.. of misschien heb ik het wel geweten maar was ik het vergeten. xd Maar eh, ik ga zeker dit topic volgen! Wil wel eens lezen hoe vp vroeger was. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik was toen heel lief 

Why ben je gestopt? Of ben je ontmod?
Anoniem
Playback-ster



Wout ik wist niet dat jij moderator was.. of misschien heb ik het wel geweten maar was ik het vergeten. xd Maar eh, ik ga zeker dit topic volgen! Wil wel eens lezen hoe vp vroeger was. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik was toen heel lief 

Why ben je gestopt? Of ben je ontmod?

Ik ben zelf gestopt omdat ik heeeeeel ziek was en vrijwel niks kon en daardoor like 2 maanden bijna niet op vp zat en toen besloot ik om te stoppen XD 
Anoniem
Queen of Queens



omg mijn shout!!!!!!!!!!  DAAR WAS IK NOG MOD <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'> 

shouts waren toen gratis dacht ik??? 

Gratis denk ik niet, was het niet van een 150 pd ofzo.

250
Anoniem
YouTube-ster



aaaaaaah goeie tijden!!!!!
Anoniem
Playback-ster



aaaaaaah goeie tijden!!!!!

jaaaa ik stalkte jullie nt'ers toen!!!!!!!!!!! emma had me stiekem het beheer voor nt gegeven


was leuk

nouja jullie waren boos

maar was leuk 
Anoniem
YouTube-ster



aaaaaaah goeie tijden!!!!!

jaaaa ik stalkte jullie nt'ers toen!!!!!!!!!!! emma had me stiekem het beheer voor nt gegeven


was leuk

nouja jullie waren boos

maar was leuk 

huhhh
Anoniem
YouTube-ster



!!!!!!!!!!!!!!!!!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste