Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
De ondergang van virtual popstar
Desere
Landelijke ster



Sinds deze leuke gezellige Psychopaatje niet meer aanwezig is op virtual popstar, heeft iedereen zijn grote wens helaas maar opgegeven. Jaaa, want zoals je weet waren de wensen van de meeste virtual popstar spelers om ooit een 'hoi' berichtje te kunnen krijgen van de super uber coole Psychopath. Maar goed, nu ik hier toch even rond zwerf wil ik jullie graag allemaal gedag zeggen en vragen waarom je nog geen boterkoek voor me gekocht of gemaakt heb.. wanneer kom je boterkoek brengen? Want ik heb honger nog steeds.. ik ben echt serieus. Maureen is gierig en brengt geen boterkoek, dus wie is er zo vriendelijk om mij een boterkoek te brengen? Fijn dank u. Ja een hele goede dag nog. En nog even voor de duidelijkheid, de koningin van heeft gesproken. Dahaggggg!
Anoniem
Wereldberoemd



wat 

ps hey ken je me nog
Adelyna
Landelijke ster



Ik voel me volledig aangesproke. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Desere
Landelijke ster



wat 

ps hey ken je me nog

Nee. Wie ben jij?
Desere
Landelijke ster



Ik voel me volledig aangesproke. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ga weg noob doei
Account verwijderd




MANUELA O>O (o gosh word awkward als ik je door de war haal met iemand ;xxxx) HEY BBY
Adelyna
Landelijke ster



Ik voel me volledig aangesproke. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ga weg noob doei

Hou ook van jou suikerspin bigkiss

Ik heb een goed idee. Als je morgen naar zoetermeer komt, kunnen we lekker shoppen in de primark, en je krijgt van mij boterkoek!
Desere
Landelijke ster



MANUELA O>O (o gosh word awkward als ik je door de war haal met iemand ;xxxx) HEY BBY

Ha-ha-ha.
Anoniem
Wereldberoemd



wat 

ps hey ken je me nog

Nee. Wie ben jij?

dana

!!!!!
Desere
Landelijke ster



Ik voel me volledig aangesproke. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ga weg noob doei

Hou ook van jou suikerspin bigkiss

Ik heb een goed idee. Als je morgen naar zoetermeer komt, kunnen we lekker shoppen in de primark, en je krijgt van mij boterkoek!

Ga zelf zwerver x x x
Adelyna
Landelijke ster



Ga weg noob doei

Hou ook van jou suikerspin bigkiss

Ik heb een goed idee. Als je morgen naar zoetermeer komt, kunnen we lekker shoppen in de primark, en je krijgt van mij boterkoek!

Ga zelf zwerver x x x

Ik ben een rijke tata. Ik ga sws a, morgen of dinsdag. Dan ga ik maar met een andere vriendin boterkoek eten, en jou lekker foto's sturen!! XOXOXOX
Desere
Landelijke ster



Hou ook van jou suikerspin bigkiss

Ik heb een goed idee. Als je morgen naar zoetermeer komt, kunnen we lekker shoppen in de primark, en je krijgt van mij boterkoek!

Ga zelf zwerver x x x

Ik ben een rijke tata. Ik ga sws a, morgen of dinsdag. Dan ga ik maar met een andere vriendin boterkoek eten, en jou lekker foto's sturen!! XOXOXOX

Stik trut.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld