Desere schreef:
Sinds deze leuke gezellige Psychopaatje niet meer aanwezig is op virtual popstar, heeft iedereen zijn grote wens helaas maar opgegeven. Jaaa, want zoals je weet waren de wensen van de meeste virtual popstar spelers om ooit een 'hoi' berichtje te kunnen krijgen van de super uber coole Psychopath. Maar goed, nu ik hier toch even rond zwerf wil ik jullie graag allemaal gedag zeggen en vragen waarom je nog geen boterkoek voor me gekocht of gemaakt heb.. wanneer kom je boterkoek brengen? Want ik heb honger nog steeds.. ik ben echt serieus. Maureen is gierig en brengt geen boterkoek, dus wie is er zo vriendelijk om mij een boterkoek te brengen? Fijn dank u. Ja een hele goede dag nog. En nog even voor de duidelijkheid, de koningin van heeft gesproken. Dahaggggg!
Sinds deze leuke gezellige Psychopaatje niet meer aanwezig is op virtual popstar, heeft iedereen zijn grote wens helaas maar opgegeven. Jaaa, want zoals je weet waren de wensen van de meeste virtual popstar spelers om ooit een 'hoi' berichtje te kunnen krijgen van de super uber coole Psychopath. Maar goed, nu ik hier toch even rond zwerf wil ik jullie graag allemaal gedag zeggen en vragen waarom je nog geen boterkoek voor me gekocht of gemaakt heb.. wanneer kom je boterkoek brengen? Want ik heb honger nog steeds.. ik ben echt serieus. Maureen is gierig en brengt geen boterkoek, dus wie is er zo vriendelijk om mij een boterkoek te brengen? Fijn dank u. Ja een hele goede dag nog. En nog even voor de duidelijkheid, de koningin van heeft gesproken. Dahaggggg!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

