Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Yay omgosh!
Azelf
Straatmuzikant



Bericht
Van: Virtual Popstar
Naar: Hoothoot  
Ontvangen: vandaag om 21:48
Onderwerp: BFF uitnodiging geaccepteerd
Dreamcatcher    heeft je BFF uitnodiging geaccepteerd. Jullie zijn nu BFFs.

Happiness omgosh! :d 
Account verwijderd




<3333
Account verwijderd




nice n__n
Anoniem
Wereldberoemd



Omg, so happy 4 ya! :d:d
Azelf
Straatmuzikant



Omg, so happy 4 ya! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'><img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Thanks, deary! :d <3 
Anoniem
Wereldberoemd



Omg, so happy 4 ya! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Thanks, deary! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'> <3 

No problem, sweetheart! (l)(l):d
Gray
Wereldberoemd



Leuk!

Toen je bff met mij werd was je niet zo blij ;__; Ik ben minder waard i know :p
Gray
Wereldberoemd



Leuk!

Toen je bff met mij werd was je niet zo blij ;__; Ik ben minder waard i know <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

pls

Het is maar een grapje jemig xd
Azelf
Straatmuzikant



Leuk!

Toen je bff met mij werd was je niet zo blij ;__; Ik ben minder waard i know <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Omgosh, toen was ik ook echt wel blij hoor o.o Alleen toen was ik toen luier dan vandaag xD 
Gray
Wereldberoemd



Leuk!

Toen je bff met mij werd was je niet zo blij ;__; Ik ben minder waard i know <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Omgosh, toen was ik ook echt wel blij hoor o.o Alleen toen was ik toen luier dan vandaag xD 

Ahahaha
Azelf
Straatmuzikant



Leuk!

Toen je bff met mij werd was je niet zo blij ;__; Ik ben minder waard i know <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Omgosh, toen was ik ook echt wel blij hoor o.o Alleen toen was ik toen luier dan vandaag xD 

Ahahaha

Oh gosh, ik moet even dat karakter gaan plaatsen xd 
Gray
Wereldberoemd



Omgosh, toen was ik ook echt wel blij hoor o.o Alleen toen was ik toen luier dan vandaag xD 

Ahahaha

Oh gosh, ik moet even dat karakter gaan plaatsen xd 

Ja echt hé
Azelf
Straatmuzikant



Ahahaha

Oh gosh, ik moet even dat karakter gaan plaatsen xd 

Ja echt hé

Maar er moeten eigenlijk wat dingen aangepast worden, maar dat verpest haar een beetje.. ik vind de originele leuker xD 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld