Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Benieuwd uitslag CT verkiezingen
Toothless
Wereldberoemd



Ik ben vooral benieuwd naar wanneer ze komen en natuurlijk naar de nieuwe ct'ers!
Merel
Straatmuzikant



Ja ik ook!
Anoniem
Wereldberoemd



Sowieso mag je morgen nog tot een bepaald tijdstip insturen en dan merken jullie het wel. c:
Toothless
Wereldberoemd



Sowieso mag je morgen nog tot een bepaald tijdstip insturen en dan merken jullie het wel. c:

Ik weet dat ik het niet ga worden maar ben gewoon super benieuwd wie het wel worden. (a)
Daddy
Internationale ster



Ik denk niet dat ik het word hahah :cc ER ZIJN ZO VEEL GOEIE GRRR 
Adelyna
Landelijke ster



Ik heb mijn sollicitatie nog niet eens af, maar ik wil het zo graag. Ik heb het gewoon druk gehad dat het gwn niet lukt sad
Toothless
Wereldberoemd



Ik heb mijn sollicitatie nog niet eens af, maar ik wil het zo graag. Ik heb het gewoon druk gehad dat het gwn niet lukt sad

Kun je er nu niet nog wat aan doen en morgen vroeg opstaan en er dan nog aan werken, zodat je hem morgen nog op het nippertje kan inleveren? (a)
Adelyna
Landelijke ster



Ik heb mijn sollicitatie nog niet eens af, maar ik wil het zo graag. Ik heb het gewoon druk gehad dat het gwn niet lukt sad

Kun je er nu niet nog wat aan doen en morgen vroeg opstaan en er dan nog aan werken, zodat je hem morgen nog op het nippertje kan inleveren? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>

Ik kan dus geen lay outs maken, dusnik probeer mensen te regelen, gelukkig heb ik wel al ideetjes voor mijn competities
Toothless
Wereldberoemd



Ik heb mijn sollicitatie nog niet eens af, maar ik wil het zo graag. Ik heb het gewoon druk gehad dat het gwn niet lukt sad

Kun je er nu niet nog wat aan doen en morgen vroeg opstaan en er dan nog aan werken, zodat je hem morgen nog op het nippertje kan inleveren? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_innocent.png' alt='(a)'>'>

Ik kan dus geen lay outs maken, dusnik probeer mensen te regelen, gelukkig heb ik wel al ideetjes voor mijn competities

Je hoeft je solli niet per see met lay-out in te leveren he. ;)
Toothless
Wereldberoemd



Hh
Account verwijderd




Ik ook! Maar er is zoveel concurrentie, ik maak echt geen schijn van kans xd (blog)
Ligeia
Wereldberoemd



Ik ook! Maar er is zoveel concurrentie, ik maak echt geen schijn van kans xd (blog)

Toothless
Wereldberoemd



Ik ook! Maar er is zoveel concurrentie, ik maak echt geen schijn van kans xd (blog)

je solli ziet er goed uit hoor!
Account verwijderd




Ik ook! Maar er is zoveel concurrentie, ik maak echt geen schijn van kans xd (blog)

je solli ziet er goed uit hoor!

Bedankt, maar vergeleken met anderen is het haast niets xd
Toothless
Wereldberoemd



Ik ook! Maar er is zoveel concurrentie, ik maak echt geen schijn van kans xd (blog)

je solli ziet er goed uit hoor!

Bedankt, maar vergeleken met anderen is het haast niets xd

Je zal het merken als de uitslag er is, of je goed genoeg was of niet. ;) Helaas heb ik twee fouten gemaakt, anders had ik misschien wel kans gemaakt.
Toothless
Wereldberoemd



Bedankt, maar vergeleken met anderen is het haast niets xd

Je zal het merken als de uitslag er is, of je goed genoeg was of niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'> Helaas heb ik twee fouten gemaakt, anders had ik misschien wel kans gemaakt.

die 'omg ik heb fouten gemaakt nu word ik het niet' reacties zijn echt vermakelijk sorry

Hoezo? Ik mag toch wel zeggen dat ik denk dat ik het nu niet meer word? ;) Als je twee grote fouten maakt is je kans gewoon een heel stuk kleiner, lijkt mij. Dus ik verheug me nergens meer op.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste