Bram schreef: Ik vind het irritant dat het aparte foto's zijn.
een andere manier was er niet..
Een Lay-Out?
Ik kan geen lay-outs maken. Ik heb het via PowerPoint gemaakt en dan is dit de enige manier. Eerst had ik ( wat Tooth al zij) een link maar toen wou niemand hem downloaden dus heb ik het zo gedaan.
Tooth schreef: Je had hem toch eerst geüpload op zo'n bestand ding en die link in je blog staan?
Je kon ze trouwens ook allemaal onder elkaar zetten en zo in je blog plakken.
Dat had ik geprobeerd, maar toen werd het heel groot en dan wordt het misvormd
Account verwijderd
schreef:
xNoa schreef:
Beauxbatons schreef:
xNoa schreef: een andere manier was er niet..
Een Lay-Out?
Ik kan geen lay-outs maken. Ik heb het via PowerPoint gemaakt en dan is dit de enige manier. Eerst had ik ( wat Tooth al zij) een link maar toen wou niemand hem downloaden dus heb ik het zo gedaan.
Ik kan geen lay-outs maken. Ik heb het via PowerPoint gemaakt en dan is dit de enige manier. Eerst had ik ( wat Tooth al zij) een link maar toen wou niemand hem downloaden dus heb ik het zo gedaan.
Ik kan geen lay-outs maken. Ik heb het via PowerPoint gemaakt en dan is dit de enige manier. Eerst had ik ( wat Tooth al zij) een link maar toen wou niemand hem downloaden dus heb ik het zo gedaan.
Dat is wel echt stom, dat niemand hem wou downloaden. Ik vond dat een hele handige manier.
Ik kan geen lay-outs maken. Ik heb het via PowerPoint gemaakt en dan is dit de enige manier. Eerst had ik ( wat Tooth al zij) een link maar toen wou niemand hem downloaden dus heb ik het zo gedaan.
Dat is wel echt stom, dat niemand hem wou downloaden. Ik vond dat een hele handige manier.
xNoa schreef: Ik kan geen lay-outs maken. Ik heb het via PowerPoint gemaakt en dan is dit de enige manier. Eerst had ik ( wat Tooth al zij) een link maar toen wou niemand hem downloaden dus heb ik het zo gedaan.
Dat is wel echt stom, dat niemand hem wou downloaden. Ik vond dat een hele handige manier.