Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
CT sollicitatie
Ligeia
Wereldberoemd



Willen jullie hem lezen?
Hij staat in mijn blog!
Toothless
Wereldberoemd



Hij is super goed. Ik denk dat je grote kans maakt! ;)
Ligeia
Wereldberoemd



Hij is super goed. Ik denk dat je grote kans maakt! <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

dankje, jammer dat je 1 kleine competitie bent vergeten.
je andere zijn echt leuk!!!
Ligeia
Wereldberoemd



Ik vind het irritant dat het aparte foto's zijn.

een andere manier was er niet..
Account verwijderd




Ik vind het irritant dat het aparte foto's zijn.

een andere manier was er niet..

Een Lay-Out?
Toothless
Wereldberoemd



Je had hem toch eerst geüpload op zo'n bestand ding en die link in je blog staan?

Je kon ze trouwens ook allemaal onder elkaar zetten en zo in je blog plakken. ;)
Ligeia
Wereldberoemd



Ik vind het irritant dat het aparte foto's zijn.

een andere manier was er niet..

Een Lay-Out?

Ik kan geen lay-outs maken. Ik heb het via PowerPoint gemaakt en dan is dit de enige manier.
Eerst had ik ( wat Tooth al zij) een link maar toen wou niemand hem downloaden dus heb ik het zo gedaan.
Ligeia
Wereldberoemd



Je had hem toch eerst geüpload op zo'n bestand ding en die link in je blog staan?

Je kon ze trouwens ook allemaal onder elkaar zetten en zo in je blog plakken. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Dat had ik geprobeerd, maar toen werd het heel groot en dan wordt het misvormd
Account verwijderd




een andere manier was er niet..

Een Lay-Out?

Ik kan geen lay-outs maken. Ik heb het via PowerPoint gemaakt en dan is dit de enige manier.
Eerst had ik ( wat Tooth al zij) een link maar toen wou niemand hem downloaden dus heb ik het zo gedaan.

O, haha.
Ligeia
Wereldberoemd



Een Lay-Out?

Ik kan geen lay-outs maken. Ik heb het via PowerPoint gemaakt en dan is dit de enige manier.
Eerst had ik ( wat Tooth al zij) een link maar toen wou niemand hem downloaden dus heb ik het zo gedaan.

O, haha.

:d
Toothless
Wereldberoemd



een andere manier was er niet..

Een Lay-Out?

Ik kan geen lay-outs maken. Ik heb het via PowerPoint gemaakt en dan is dit de enige manier.
Eerst had ik ( wat Tooth al zij) een link maar toen wou niemand hem downloaden dus heb ik het zo gedaan.

Dat is wel echt stom, dat niemand hem wou downloaden. Ik vond dat een hele handige manier. ;)
Anoniem
Straatmuzikant



Een lay-out was niet verplicht mensen xd
Ligeia
Wereldberoemd



Een Lay-Out?

Ik kan geen lay-outs maken. Ik heb het via PowerPoint gemaakt en dan is dit de enige manier.
Eerst had ik ( wat Tooth al zij) een link maar toen wou niemand hem downloaden dus heb ik het zo gedaan.

Dat is wel echt stom, dat niemand hem wou downloaden. Ik vond dat een hele handige manier. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

ik kan hem er wel onder zetten.
Toothless
Wereldberoemd



Ik kan geen lay-outs maken. Ik heb het via PowerPoint gemaakt en dan is dit de enige manier.
Eerst had ik ( wat Tooth al zij) een link maar toen wou niemand hem downloaden dus heb ik het zo gedaan.

Dat is wel echt stom, dat niemand hem wou downloaden. Ik vond dat een hele handige manier. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

ik kan hem er wel onder zetten.

Is misschien wel handig ja. ;)
Ligeia
Wereldberoemd



Dat is wel echt stom, dat niemand hem wou downloaden. Ik vond dat een hele handige manier. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

ik kan hem er wel onder zetten.

Is misschien wel handig ja. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Hij staat er
Ligeia
Wereldberoemd



Een lay-out was niet verplicht mensen xd

Gelukkig niet nee hahaha
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste