Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Sign maken = sign terug
Anoniem
Wereldberoemd



Maar hij moet wel aan de eisen voldoen. Sign maken = sign terug maandag. Dus als je er 1 maakt voor mij, maak ik er ook 1 voor jou op maandag.

De sign moet aan de volgende eisen voldoen:
- Er moet een deel van je haar te zien zijn op de sign.
- Jouw en mijn naam moet op de sign te zien zijn.

Je mag maar 1 sign maken voor iemand uit Expeditie Popstar.

p.s. Mail je sign naar mij haha

Account verwijderd




huwvyfebhefbdw Ik vind het echt jammer dat je maar voor 1 iemand kan maken D:
Anoniem
Wereldberoemd



huwvyfebhefbdw Ik vind het echt jammer dat je maar voor 1 iemand kan maken D:

Is het ook. D:
Anoniem
Wereldberoemd



hh
Anoniem
Playback-ster



ilse jij zit tocj bij mij in team
Anoniem
Wereldberoemd



ilse jij zit tocj bij mij in team

Ohjaaaaa hahaha. Ik was in de war. :p
Anoniem
Playback-ster



ilse jij zit tocj bij mij in team

Ohjaaaaa hahaha. Ik was in de war. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

nee vind ik fijn omfg jij haalt toch wel veel signs binnen

hh 
Anoniem
Wereldberoemd



ilse jij zit tocj bij mij in team

Ohjaaaaa hahaha. Ik was in de war. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

nee vind ik fijn omfg jij haalt toch wel veel signs binnen

hh 

Ik heb er nog 0. ;--;
Anoniem
Playback-ster



Ohjaaaaa hahaha. Ik was in de war. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

nee vind ik fijn omfg jij haalt toch wel veel signs binnen

hh 

Ik heb er nog 0. ;--;

ik ook maar ik krijg er denk ik 6 straks

fenne heeft er ook al een hoop volgens mij 
Anoniem
Wereldberoemd



Hh
Anoniem
Wereldberoemd



nee vind ik fijn omfg jij haalt toch wel veel signs binnen

hh 

Ik heb er nog 0. ;--;

ik ook maar ik krijg er denk ik 6 straks

fenne heeft er ook al een hoop volgens mij 

Mooiiii
Anoniem
Playback-ster



ik heb er 1 van jari en ab ging straks even kijken

dus heb er denk ik 2
Boohoo
Karaoke-ster



bij wie zit je in het team? c;
Anoniem
Wereldberoemd



bij wie zit je in het team? c;

Team 1, bij o.a. Wout en Fenne.
Boohoo
Karaoke-ster



bij wie zit je in het team? c;

Team 1, bij o.a. Wout en Fenne.

Ooh mooi dan "steun" ik jullie team al, want had Fenne er al 1 beloofd c;
Anoniem
Wereldberoemd



bij wie zit je in het team? c;

Team 1, bij o.a. Wout en Fenne.

Ooh mooi dan "steun" ik jullie team al, want had Fenne er al 1 beloofd c;

Mooi, thanks!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste