Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik heb al 3 mailtjes ontvangen...
Gray
Wereldberoemd



Of ik een sign wil maken voor EP xd
xAnna
Straatmuzikant



Ik tel er nu ook 3 wacht nee 4
Anoniem
Popster



Ik heb er ook al een paar gehad. xd
Gray
Wereldberoemd



Ik tel er nu ook 3 wacht nee 4

Ik weet nog niet wie ik ga helpen, 2 ervan vind ik heel erg aardig ;__;
(Moet een sign per se bewegend zijn of?)
Account verwijderd




ik 1 van fenne hahah
Account verwijderd




Ik tel er nu ook 3 wacht nee 4

Ik weet nog niet wie ik ga helpen, 2 ervan vind ik heel erg aardig ;__;
(Moet een sign per se bewegend zijn of?)

nee kan ook gewoon een foto zijn, als jij, je naam en een stukje van je haar er maar opstaat en voor wie
xAnna
Straatmuzikant



Ik tel er nu ook 3 wacht nee 4

Ik weet nog niet wie ik ga helpen, 2 ervan vind ik heel erg aardig ;__;
(Moet een sign per se bewegend zijn of?)

ik heb de eerste gedaan die me mailde
Gray
Wereldberoemd



Ik tel er nu ook 3 wacht nee 4

Ik weet nog niet wie ik ga helpen, 2 ervan vind ik heel erg aardig ;__;
(Moet een sign per se bewegend zijn of?)

nee kan ook gewoon een foto zijn, als jij, je naam en een stukje van je haar er maar opstaat en voor wie

Ah oké, ik doe het straks wel even voor iemand :3
Gray
Wereldberoemd



Als je voor mij een sign maakt, mag je 2 items gratis kiezen uit mn gb, maar niii uit mn look kiezen <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Je krijgt van mij geen voorrang omdat je items weggeeft hoor, haha :$
Lix
YouTube-ster



Moet ik je er ook nog een sturen? xd
Gray
Wereldberoemd



Moet ik je er ook nog een sturen? xd

Je hebt er al 1 verstuurd aan mij hoor, haha. Ik denk dat ik er 1 voor jou ga maken :3
AnimauxRouges
YouTube-ster



Ik niet huhuhu.
Ok eigenlijk is dat meer negatief dan positief :/
Lix
YouTube-ster



Moet ik je er ook nog een sturen? xd

Je hebt er al 1 verstuurd aan mij hoor, haha. Ik denk dat ik er 1 voor jou ga maken :3

.. oh ja #smartass
Oeh ;D
Lix
YouTube-ster



Ik niet huhuhu.
Ok eigenlijk is dat meer negatief dan positief :/

Wil je er een hebben? ;3
AnimauxRouges
YouTube-ster



Ik niet huhuhu.
Ok eigenlijk is dat meer negatief dan positief :/

Wil je er een hebben? ;3

Misschien chinrub
Gray
Wereldberoemd



Moet ik je er ook nog een sturen? xd

Je hebt er al 1 verstuurd aan mij hoor, haha. Ik denk dat ik er 1 voor jou ga maken :3

.. oh ja #smartass
Oeh ;D

Mhihihi eyebrows Ik ga mijn lelijke hoofd er wel opdoen
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste