Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Sign van Elke/Riraito ♥
Anoniem
Wereldberoemd



ja want jullie zitten altijd te zeggen dat ik '''''schattig''''' ben (gvd) dus hier is je kans voor een sign van mij

je moet mij alleen wel eerst een sign geven met:
- jouw vp naam + mijn vp naam
- minimaal je haar moet erop staan
- je mag nog niet aan iemand anders van vp gegeven hebben


So tell me, wie wil haha
xAnna
Straatmuzikant



Noooo, ik wil sign van jou maar mijne is al voor fenne ;-;
Anoniem
Wereldberoemd



Noooo, ik wil sign van jou maar mijne is al voor fenne ;-;

PECH
Anoniem
Wereldberoemd



x
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik zal je wel ff helpen met hh'en!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik zal je wel ff helpen met hh'en!

thaankyou
Anoniem
Wereldberoemd



Ik zal je wel ff helpen met hh'en!

wil jij er btw ook nog eentje of niet?
Anoniem
Landelijke ster



Heb al met Fenne gedaan D:
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik zal je wel ff helpen met hh'en!

wil jij er btw ook nog eentje of niet?

Ik had toch het profiel gekozen? :$ (yesh ik wil er wel een maar jouw profielen zijn zo pro) 

Btw kijk de shouts. cool
Anoniem
Wereldberoemd



Heb al met Fenne gedaan D:

ja dan krijg je niets hoor ;-;
Anoniem
Wereldberoemd



Ik zal je wel ff helpen met hh'en!

wil jij er btw ook nog eentje of niet?

Ik had toch het profiel gekozen? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> (yesh ik wil er wel een maar jouw profielen zijn zo pro) 

Btw kijk de shouts. cool

Ja maar je mag ook wel een sign haha xD

waah dankjewel!
Sophrosyne
Straatmuzikant



wil jij er btw ook nog eentje of niet?

Ik had toch het profiel gekozen? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'> (yesh ik wil er wel een maar jouw profielen zijn zo pro) 

Btw kijk de shouts. cool

Ja maar je mag ook wel een sign haha xD

waah dankjewel!

omg yesh pls mag ik hem dan als afbeelding op mijn profiel doen? :dDD
Anoniem
Wereldberoemd



Ik had toch het profiel gekozen? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'> (yesh ik wil er wel een maar jouw profielen zijn zo pro) 

Btw kijk de shouts. cool

Ja maar je mag ook wel een sign haha xD

waah dankjewel!

omg yesh pls mag ik hem dan als afbeelding op mijn profiel doen? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>DD

je krijgt hem vanavond want dan kan ik mijn haren weer los doen!!
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ja maar je mag ook wel een sign haha xD

waah dankjewel!

omg yesh pls mag ik hem dan als afbeelding op mijn profiel doen? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>DD

je krijgt hem vanavond want dan kan ik mijn haren weer los doen!!

YUUUSH omg mijn hele profiel word perf
Anoniem
Wereldberoemd



omg yesh pls mag ik hem dan als afbeelding op mijn profiel doen? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>DD

je krijgt hem vanavond want dan kan ik mijn haren weer los doen!!

YUUUSH omg mijn hele profiel word perf

als alles van mij komt dat betwijfel ik hoor hahaha
Account verwijderd




mag ik een sign?? ik heb er al 1 gemaakt ^-^
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste