Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Hoe zit nou dan met dat EP?
Anoniem
Wereldberoemd



je zit in teams ofzo?
Anoniem
Minister of Pop



Ik heb begrepen dat ze met teams zijn. Het aantal signs van de mensen in een team worden opgeteld en het team met de minste signs verliest. Van het verliezende team gaat diegene met de minste signs naar huis.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb begrepen dat ze met teams zijn. Het aantal signs van de mensen in een team worden opgeteld en het team met de minste signs verliest. Van het verliezende team gaat diegene met de minste signs naar huis.

O nu snap ik het

Maar welke teams zijn er dan? xD
Anoniem
Minister of Pop



Ik heb begrepen dat ze met teams zijn. Het aantal signs van de mensen in een team worden opgeteld en het team met de minste signs verliest. Van het verliezende team gaat diegene met de minste signs naar huis.

O nu snap ik het

Maar welke teams zijn er dan? xD

Geen flauw idee
Lix
YouTube-ster



youtube.com/…

Zijn natuurlijk al mensen weer afgevallen, maar oke
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld