EVOL schreef:
Foxy schreef:
Ik heb begrepen dat ze met teams zijn. Het aantal signs van de mensen in een team worden opgeteld en het team met de minste signs verliest. Van het verliezende team gaat diegene met de minste signs naar huis.
O nu snap ik het
Maar welke teams zijn er dan? xD