Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Voor wie moet ik sign maken?
Toothless
Wereldberoemd



Ik weet echt niet voor wie ik een sign ga maken.. Iedereen heeft er weer andere beloningen bij en zo, dus ja ik twijfel enorm. 
Hier dus je kans om me over te halen voor jou een sign te maken. :)
Anoniem
Minister of Pop



Neem de liefste en als dat je niet uit maakt, neem je gewoon diegene met de leukste prijs?

bewitched
Internationale ster



Neem de liefste en als dat je niet uit maakt, neem je gewoon diegene met de leukste prijs?


of degene die het het eerste vroeg, heb ik gedaan tenminste.
Anoniem
Minister of Pop



Neem de liefste en als dat je niet uit maakt, neem je gewoon diegene met de leukste prijs?


of degene die het het eerste vroeg, heb ik gedaan tenminste.

Ik heb mijn bff gedaan > compulsion
bewitched
Internationale ster



Neem de liefste en als dat je niet uit maakt, neem je gewoon diegene met de leukste prijs?


of degene die het het eerste vroeg, heb ik gedaan tenminste.

Ik heb mijn bff gedaan > compulsion

ik voor Roserai, ze vroeg het om 00:15 dusja. xD
Toothless
Wereldberoemd



Haal mij nu over om voor jou een sign te maken en wie weet!
Anoniem
YouTube-ster



Mij, ik doe toch niet mee met EP dus je hoeft niet te twijfelen
Cynthia
Straatmuzikant



Ik heb hem voor Ilse gemaakt, omdat ik haar topic het eerste zag.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld