Alessa schreef:
ja heb een nieuwe naam Alessa
geen idee wrm Alessa maar ik vind het een mooie naam en daar gaat het om.
waarom een andere naam.
ik begon m,n eigen naam stom worden dus vandaar.
alleen dat word wennen met inloggen. XD
ik was trouwens ariana445
ja heb een nieuwe naam Alessa
geen idee wrm Alessa maar ik vind het een mooie naam en daar gaat het om.
waarom een andere naam.
ik begon m,n eigen naam stom worden dus vandaar.
alleen dat word wennen met inloggen. XD
ik was trouwens ariana445


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18




