Fame schreef:
Ja de fora zijn vrijwel overal uitgestorven. Het enige waarom mensen bij een platenlabel zitten is aangezien je PD kunt verdienen met de tours.
Ja de fora zijn vrijwel overal uitgestorven. Het enige waarom mensen bij een platenlabel zitten is aangezien je PD kunt verdienen met de tours.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20