Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Eigenlijk zijn platenlabels ook maar stom
Fame
Internationale ster



Ja de fora zijn vrijwel overal uitgestorven. Het enige waarom mensen bij een platenlabel zitten is aangezien je PD kunt verdienen met de tours. 
Anoniem
Wereldberoemd



Ja klopt, vroeger waren de platenlabels veel leuker.
Fame
Internationale ster



Ja klopt, vroeger waren de platenlabels veel leuker.

Yes, echt wel.
Anoniem
Wereldberoemd



Ja klopt, vroeger waren de platenlabels veel leuker.

Yes, echt wel.

Ik zat toen die tijd nog bij worldwide, maar later was het daar dood dus toen ging ik naar mr c':
Die is ook dood volgensmij of heb ik dat verkeerd gehoord
Fame
Internationale ster



Ja klopt, vroeger waren de platenlabels veel leuker.

Yes, echt wel.

Ik zat toen die tijd nog bij worldwide, maar later was het daar dood dus toen ging ik naar mr c':
Die is ook dood volgensmij of heb ik dat verkeerd gehoord

Ik was een tijdje hoofd van worldwide xd.  nu zit ik bij die van Gerhardina. 
Anoniem
Popster



Ja klopt, vroeger waren de platenlabels veel leuker.

Yes, echt wel.

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld