Ik denk als ik het voor elkaar krijg om de week 4 outfit te krijgen (want als het me lukt ben ik al 1200 cr kwijt XD) ga ik denk ik op mijn 2jaar mod zijnde ook een weggeef actie houden. ^^
Ik denk als ik het voor elkaar krijg om de week 4 outfit te krijgen (want als het me lukt ben ik al 1200 cr kwijt XD) ga ik denk ik op mijn 2jaar mod zijnde ook een weggeef actie houden. ^^
Ik denk als ik het voor elkaar krijg om de week 4 outfit te krijgen (want als het me lukt ben ik al 1200 cr kwijt XD) ga ik denk ik op mijn 2jaar mod zijnde ook een weggeef actie houden. ^^
Cindy schreef: Ik denk als ik het voor elkaar krijg om de week 4 outfit te krijgen (want als het me lukt ben ik al 1200 cr kwijt XD) ga ik denk ik op mijn 2jaar mod zijnde ook een weggeef actie houden. ^^