Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik ben terug :D
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Hebben jullie me gemist ^^. Lol nee hoor. maar ik ben weer heellleemmaalll terug c:. Het gaat weer super in mn privé leven en ik heb veel dingen opgelost, omg wat klinkt dit dramatisch haha, maarja ik ben dus weer terug c: heb ik wat gemist? Tell me alllll c: 
Anoniem
Popster



Ct verkiezingen

FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Veel mensen hebben me gemist haha, zijn er nog drama's geweest? is er nu een creditactie, want ik moet credits kopen haha. 
Anoniem
Popster



Veel mensen hebben me gemist haha, zijn er nog drama's geweest? is er nu een creditactie, want ik moet credits kopen haha. 

drama wel een kleine een kind maakt anti reclame over vp,
en geen cractie
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Veel mensen hebben me gemist haha, zijn er nog drama's geweest? is er nu een creditactie, want ik moet credits kopen haha. 

drama wel een kleine een kind maakt anti reclame over vp,
en geen cractie

pff die mensen moeten echt een aan een lolly zuigen ofzo, maar mooi dat er niet meer zo veel drama's zijn c:. en jammer nog even wachten dus c:
Anoniem
Popster



Veel mensen hebben me gemist haha, zijn er nog drama's geweest? is er nu een creditactie, want ik moet credits kopen haha. 

drama wel een kleine een kind maakt anti reclame over vp,
en geen cractie

pff die mensen moeten echt een aan een lolly zuigen ofzo, maar mooi dat er niet meer zo veel drama's zijn c:. en jammer nog even wachten dus c:

yep
IkBenHoi
Karaoke-ster



Sowieso 1 ding gemis die ik weet:

Dat ik besta:d
xD

FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Sowieso 1 ding gemis die ik weet:

Dat ik besta<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
xD


Oeeh hoelang speel je al vp? c:, hoe ken je het c:, tell mee :)
xAnna
Straatmuzikant



Welkom back!
FollowYourDreamz
Wereldberoemd



Welkom back!

Dankje :)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld