Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
De eerste drie die reageren...
Gray
Wereldberoemd



Krijgen een gratis forumplaatje van me!

Stuur dit via de mail naar me op dan:
Achtergrond (Thema of plaatjes opgeven):
Tekst, kleur en lettertype:
Extra (Glitters, textures, poppetje, ect):
Anoniem
Wereldberoemd



c:
Sophrosyne
Straatmuzikant



<3
Fem
Popster



Oeh ik!
Gray
Wereldberoemd



Stuur dat lijstje ingevuld naar me toe dan! :)
Anoniem
Wereldberoemd



Ik wil er nog een, maar ik betaal er wel voor ;)
Gray
Wereldberoemd



Ik wil er nog een, maar ik betaal er wel voor <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Mail maar dan xd Je hebt er nu toch al 4 van mij? xd
Account verwijderd




omg
Gray
Wereldberoemd



omg

Te laat :c
Account verwijderd




omg

Te laat :c

meeh


heeee, weet je trouwens hoe je gifs kunt bewerken?
Anoniem
Wereldberoemd



Ik wil er nog een, maar ik betaal er wel voor <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Mail maar dan xd Je hebt er nu toch al 4 van mij? xd

Nee, nog maar 2 haha :d Maar ik wil er wel nog 3 van jou ofzo hahahaha xD Je bent echt geweldig in forumplaatjes maken :)
Gray
Wereldberoemd



omg

Te laat :c

meeh


heeee, weet je trouwens hoe je gifs kunt bewerken?

Met photoshop i guess? Paint? Idk
Gray
Wereldberoemd



Ik wil er nog een, maar ik betaal er wel voor <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Mail maar dan xd Je hebt er nu toch al 4 van mij? xd

Nee, nog maar 2 haha <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'> Maar ik wil er wel nog 3 van jou ofzo hahahaha xD Je bent echt geweldig in forumplaatjes maken <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

No no no, don't say that
Anoniem
Wereldberoemd



Mail maar dan xd Je hebt er nu toch al 4 van mij? xd

Nee, nog maar 2 haha <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'> Maar ik wil er wel nog 3 van jou ofzo hahahaha xD Je bent echt geweldig in forumplaatjes maken <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

No no no, don't say that

Jawel woot
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld