Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
EP mensen, haal me over
Toothless
Wereldberoemd



Om voor jou een sign te maken, want ik weet echt niet wie ik moet kiezen. Ik ga gauw af op leuke prijzen. Dus haal mij over waarom ik een sign voor jóu moet maken!
Anoniem
Wereldberoemd



Signs is van EP?
Toothless
Wereldberoemd



Signs is van EP?

Ow shit, dat bedoel ik ook x)
Account verwijderd




Woutje wilt heel graag, want hij heeft een super mooi profiel voor me gemaakt, en elke ook, toen koos ik elke's profiel, en toen kreeg elke de sign, en woutje niet :C


ZIELIGE WOUT
Anoniem
Wereldberoemd



Ilse, omdat ze je geweldige profiel en (oude) forumplaatje heeft gemaakt!
Account verwijderd




Roseraie, ze geeft 2 items uit haar gb (alles mag behalve look (jij mag ze kiezen
Anoniem
Wereldberoemd



Ilse, omdat ze je geweldige profiel en (oude) forumplaatje heeft gemaakt!

En omdat je een sign terug krijgt + kans maakt op een nieuw profiel.
Anoniem
Wereldberoemd



Mij, want je kan een profiel van Tinn winnen n__n
Compulsion
Wereldberoemd



virtualpopstar.com/social/…;topic=377948&p=4#post-4490999

ik heb er nog maar 4 trouwens sad
Anoniem
Wereldberoemd



virtualpopstar.com/social/forum?category=11&topic=377948&p=4#post-4490999

ik heb er nog maar 4 trouwens sad

Ik nog maar 2...
Toothless
Wereldberoemd



Een mooi profiel heb ik al, dus dat hoef ik eigenlijk niet.. grr ik kan niet kiezen, iemand haal me over! 
xAnna
Straatmuzikant



KIES MIJ want ik doe niet mee, oeps
Toothless
Wereldberoemd



KIES MIJ want ik doe niet mee, oeps

haha :p

Voor wie moet ik een sign maken?
xAnna
Straatmuzikant



KIES MIJ want ik doe niet mee, oeps

haha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Voor wie moet ik een sign maken?

doe rochel want die heeft nog geen
Toothless
Wereldberoemd



KIES MIJ want ik doe niet mee, oeps

haha <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Voor wie moet ik een sign maken?

doe rochel want die heeft nog geen

ik heb haar gemaild (a)
Anoniem
Queen of Queens



Doe elle ze verdiend het ze heeft er nog zo weinig en dat vind ik zielig.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste