Felicia schreef:
Ik ben zo erg dat ik de nieuwsartikelen terug lees van vorig jaar. O__o hoe levenloos kun je zijn. Nja vp is n beetje dood.
Ik ben zo erg dat ik de nieuwsartikelen terug lees van vorig jaar. O__o hoe levenloos kun je zijn. Nja vp is n beetje dood.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20