Anke schreef:
als CT'er? Want diegene die hebben meegedaan aan de verkiezingen krijgen feedback enzo maar nou ja, ik ben toch al een hele tijd CT en ik wil wel eens weten wat jullie van mijn competities enzo denken. Dus hou je niet en meld het me even op dit topic, dan kan ik daar in de nabije toekomst iets aan doen en wat dingen veranderen.
als CT'er? Want diegene die hebben meegedaan aan de verkiezingen krijgen feedback enzo maar nou ja, ik ben toch al een hele tijd CT en ik wil wel eens weten wat jullie van mijn competities enzo denken. Dus hou je niet en meld het me even op dit topic, dan kan ik daar in de nabije toekomst iets aan doen en wat dingen veranderen.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18