schreef:
Ik en Marin hebben al enkele seconden van ons zeer interessante leven verspilt aan het scrollen van ons enorm lange mailtje! Bij deze dienen wij een klacht in en willen wij een schade vergoeding van beiden 2000 pd.
Ik en Marin hebben al enkele seconden van ons zeer interessante leven verspilt aan het scrollen van ons enorm lange mailtje! Bij deze dienen wij een klacht in en willen wij een schade vergoeding van beiden 2000 pd.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20