Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Sign voor EP
Carolynn
Internationale ster



Jep, ik wil er een gaan maken :3
Maar dan wel voor de persoon die ik echt ken...
Maar ik kon de Nieuwsoverzicht/competitiepagina ervan niet meer vinden :s
Zit jij in EP en denk je: HEeey ik ken jou! 
You are eligible :3
Placebo
Wereldberoemd



Doe voor Elke (Riraito) c:
Placebo
Wereldberoemd



Of voor Roy!!! (Medusa)
Carolynn
Internationale ster



Doe voor Elke (Riraito) c:

Elke mag mij niet.. of wij elkaar niet.. ik weet niet, onze relatie is ingewikkeld
Anoniem
Straatmuzikant



doe voor roy want roy er geen!!!
Anoniem
Wereldberoemd



Omg voor mij please! :d
Carolynn
Internationale ster



ik ken roy niet D=

En jou ook niet echt ilse :3
Anoniem
Wereldberoemd



ik ken roy niet D=

En jou ook niet echt ilse :3

Ey ik wil je wel leren kennen!! Pls ik heb ze echt nodig hahaha. Ik heb er nog maar 3. sad
Placebo
Wereldberoemd



ik ken roy niet D=

En jou ook niet echt ilse :3

Ey ik wil je wel leren kennen!! Pls ik heb ze echt nodig hahaha. Ik heb er nog maar 3. sad

Roy geen!! :C
Anoniem
Wereldberoemd



ik ken roy niet D=

En jou ook niet echt ilse :3

Ey ik wil je wel leren kennen!! Pls ik heb ze echt nodig hahaha. Ik heb er nog maar 3. sad

Roy geen!! :C

That's sad.............
Gelukkig zit ik wel bij 'm in het team.
Carolynn
Internationale ster



ik ken roy niet D=

En jou ook niet echt ilse :3

Ey ik wil je wel leren kennen!! Pls ik heb ze echt nodig hahaha. Ik heb er nog maar 3. sad

hoelang hebben we nog de tijd :p?
Anoniem
Wereldberoemd



ik ken roy niet D=

En jou ook niet echt ilse :3

Ey ik wil je wel leren kennen!! Pls ik heb ze echt nodig hahaha. Ik heb er nog maar 3. sad

hoelang hebben we nog de tijd <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>?

Alleen vandaag nog!!
Anoniem
Wereldberoemd



DOE VOOR ILSE
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld