Adelyna schreef:
Geen doelen meer heb op vp...
Idk, vind het minder leuk worden hier, maar misschien komt dat ook vooral doordat het nu vakantie is, maar misschien ga ik wel stoppen. Ik heb heel veel telefoonnummers van mensen van vp, dus ik kan altijd nog contact houden. Misschien wel een goeie stap. Ik zit volgend jaar in mijn examen jaar, en ik wik het iet verknallen. 2 mensen met wie ik veel praatte zijn ook ineens niet meer online, en ik mis ze wel. Vooral Catherina. Niemand weet precies waarom ze niet online meer komt
Geen doelen meer heb op vp...
Idk, vind het minder leuk worden hier, maar misschien komt dat ook vooral doordat het nu vakantie is, maar misschien ga ik wel stoppen. Ik heb heel veel telefoonnummers van mensen van vp, dus ik kan altijd nog contact houden. Misschien wel een goeie stap. Ik zit volgend jaar in mijn examen jaar, en ik wik het iet verknallen. 2 mensen met wie ik veel praatte zijn ook ineens niet meer online, en ik mis ze wel. Vooral Catherina. Niemand weet precies waarom ze niet online meer komt


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19