Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
EP BELANGRIJK
Anoniem
YouTube-ster



Ja doordat Medusa vrijwillig vertrekt kan Roseraie toch blijven.

Ik weet dat er veel gedoe is, maar ja het is niet anders.
Zuko
YouTube-ster



Good luck Fenne! ^-^
Compulsion
Wereldberoemd



huh???? roy??? why???
Anoniem
Playback-ster



YESSSSSSSSSSSSSSSSSSS FENNE

EN NOOOOOOOOOOOOOOOO ROY 
Fame
Internationale ster



Ik heb dat hele EP gemist anders wou ik meedoen :cry.
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Anoniem
Straatmuzikant



heee ik vind het maar raar dat er zo'n gedoe is bij andere dingen is niet ingeleverd=niet ingeleverd waarom dan een uitzondering maken??? beetje vaag maar ok jullie spel!!! no hard feelings ofzo uwu
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb dat hele EP gemist anders wou ik meedoen :cry.

Anoniem
Playback-ster



heee ik vind het maar raar dat er zo'n gedoe is bij andere dingen is niet ingeleverd=niet ingeleverd waarom dan een uitzondering maken??? beetje vaag maar ok jullie spel!!! no hard feelings ofzo uwu

misschien omdat er redenen zijn waarom ze het niet kon inleveren sad 
Compulsion
Wereldberoemd



heee ik vind het maar raar dat er zo'n gedoe is bij andere dingen is niet ingeleverd=niet ingeleverd waarom dan een uitzondering maken??? beetje vaag maar ok jullie spel!!! no hard feelings ofzo uwu

ja vind ik ook wel eig maar ok haha
Anoniem
YouTube-ster



heee ik vind het maar raar dat er zo'n gedoe is bij andere dingen is niet ingeleverd=niet ingeleverd waarom dan een uitzondering maken??? beetje vaag maar ok jullie spel!!! no hard feelings ofzo uwu

Ja nee was bij ons ook hoor, maar Roy stopte, en het komt beter uit als er dan iemand blijft snapje?
Anoniem
Playback-ster



heee ik vind het maar raar dat er zo'n gedoe is bij andere dingen is niet ingeleverd=niet ingeleverd waarom dan een uitzondering maken??? beetje vaag maar ok jullie spel!!! no hard feelings ofzo uwu

ja vind ik ook wel eig maar ok haha

omg elle je badge ziet er niet uit je moet een kortere naam dan is het mooi 
Anoniem
Popster



mijn steen lag lekker
Anoniem
Straatmuzikant



Dankjewel medusa <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'><img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Ik ben echt super blij dat ik mee kan  doen <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'><img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'><img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Yeah
Anoniem
Popster



met wat
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld