Carolynn schreef:
Misschien is het handig om een topic te maken (gezamelijk of apart)
Om zo leden te werven :3 had al gezien dat team 2 dit al gedaan had ^^
Laat ons weten op wie we moeten stemmen/abboneren
(die naam is awesome)
Misschien is het handig om een topic te maken (gezamelijk of apart)
Om zo leden te werven :3 had al gezien dat team 2 dit al gedaan had ^^
Laat ons weten op wie we moeten stemmen/abboneren

(die naam is awesome)


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19